loading...
فـــــــرد اس ام اس | عاشقانه،فلسفی،سرکاری،تبریک،تسلیت
Meysam Kasiri بازدید : 243 جمعه 1391/06/10 نظرات (0)

گفتم نرو عزيزم ، پا رو دل من نذار

نذار تنها بمونم اشک منو در نيار

گفتم چطور بسازم من با غم انتظار

فقط يه جمله گفتي ، اونم خدا نگهدار

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 


اين ديگه بار آخره دارم باهات حرف ميزنم

خداحافظ نا مهربون ميخوام ازت دل بكنم

سخته ولي من ميتونم سخته ولي من ميتونم

اين جمله رو اينقد ميگم تا كه فراموشت كنم

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 هميشه  از همان  ابتداي آشناييمان در هراس چنين روزي بودم  و كابوس

 خداحافظي را ميديدم اكنون شد آنچه نبايد ميشد  ... خداحافظ دليل بودنم خداحافظ

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 


فکر ميکردم آنقدر از نگاهم بيزار شده اي…که دور دور رفته اي…ا

ما دور شده بودي تا پا به پا شدنت را نبينم…و اشکهاي

خداحافظي را !!

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

تو که ميدانستي با چه اشتياقي…خودم را قسمت ميکنم…پس چرا …

زودتر از تکه تکه شدنم…جوابم نکردي…براي

خداحافظي …خيلي دير بود…خيلي دير !!

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 


شبيه برگ پاييزي ، پس از تو قسمت بادم

خداحافظ ، ولي هرگز نخواهي رفت از يادم

خداحافظ ، و اين يعني در اندوه تو مي ميرم

در اين تنهايي مطلق ، که مي بندد به زنجيرم

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 


و بي تو لحظه اي حتي دلم طاقت نمي آرد

و برف نا اميدي بر سرم يکريز مي بارد

چگونه بگذرم از عشق ، از دلبستگي هايم ؟

چگونه مي روي با اينکه مي داني چه تنهايم ؟

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

خداحافظ ، تو اي همپاي شب هاي غزل خواني

خداحافظ ، به پايان آمد اين ديدار پنهاني

خداحافظ ، بدون تو گمان کردي که مي مانم

خداحافظ ، بدون من يقين دارم که مي ماني !!!

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

حالا که رفتني شده اي طبق گفته ات

باشد، قبول...لااقل اين نکته را بدان:

آهن قراضه اي که چنان گرم گرم گرم

در سينه مي تپيد،

    دلم بود..  

نا مهربان..  خداحافظ

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

روزي صد بار با هم خداحافظي کرديم اما افسوس معناي خداحافظي

 را زماني فهميدم که تو را به خدا سپردم!

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 


خداحافظ اي قصه ي عاشقانه

خداحافظ اي آبي روشن دل

خداحافظ اي عطر شعر شبانه

خداحافظ اي همنشين هميشه

خداحافظ اي داغ بر دل نشسته

تو تنها نمي ماني اي مانده بي من

تو را مي سپارم به دل هاي خسته

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

تو را مي سپارم به دامان دريا

اگر شب نشينم اگر شب شکسته

تو را مي سپارم به روياي فردا

به شب مي سپارم تو را تا نسوزد

به دل مي سپارم تو را تا نميرد

خداحافظ اي بر غبار دل من

خداحافظ اي اي سايه سار هميشه

اگر سبز رفتي، اگر زرد ماندم

خداحافظ اي نوبهار هميشه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 468
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 163
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 343
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 943
  • باردید دیروز : 90
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,588
  • بازدید ماه : 1,588
  • بازدید سال : 27,921
  • بازدید کلی : 770,404