loading...
فـــــــرد اس ام اس | عاشقانه،فلسفی،سرکاری،تبریک،تسلیت
Meysam Kasiri بازدید : 307 شنبه 1391/06/04 نظرات (0)

 

آفرین به تو ای بهترین عشق روزگار ، آفرین به تو ای فرشته قلب من آفرین به تو ، تو توانستی بمانی ، بسازی و قلب مرا در قلبت نگه داری عزیزم
به چنین عشقی مانند تو افتخار میکنم و افتخار میکنم به خودم که این چنین معشوقی مانند تو را دارم …
مدتی است که  از لحظه های عاشقی مان گذشته است و ما تمام سختی ها و حادثه ها را گذراندیم ، اینک راهی نه چندان دور در پیش داریم ، بیا بهتر و عاشقتر از همیشه ادامه دهیم این راه را!
آفرین به تو که توانستی از همه مشکلات بگذری تا بتوانی دستانم را در دست بگیری
هیچگاه پریشان نباش ، این راه ما پایانی دارد ، و پایان راه به هم رسیدن ماست …
بیا و زمان سختی ها و مشکلات به پایان راه بیندیشیم تا برایمان همه سختی ها و مشکلات آسان شود!
آفرین به تو ای عشق من ، تو افتخار این قلب پر از درد منی …
تو الگوی تمام عاشقانی و سرچشمه محبت و عشق هستی ….
آفرین به تو که لایق این قلب منی و حافظ این احساس من!
آفرین به تو که رنگ جدایی را از صحنه عاشقی مان محوکردی و در این راه پر فراز زندگی بهترین همسفر برای من بودی و هیچگاه در این سفر دشوار از من دور نشدی
آفرین به تو که به همگان ثابت کردی که عاشقی ، ثابت کردی که دیوانه این قلب شکسته و پر از غم منی!
آفرین به تو که در میان  این همه عاشقان بهترینی و در میان تمام ستاره های آسمان ستاره درخشان این  قلب تاریک  منی!
آفرین به این قلب مهربانت و آفرین به این اراده و اطمینانت!
نمره مشق عشق تو ۲۰ است  ، تو بهترین معلم عشق در این دنیایی عزیزم…
آفرین به تو که هیچکس به زیبایی تو برایم نیست و هیچکس به جز لایق این قلب پر از عشق من نیست !
آفرین به تو و این عشق بی پایان تو ، مرحبا به این احساس زیبای تو عزیزم. آفرین به تو ، آفرین به تو که عشقمی ، آفرین به عشق ، آفرین به عشقم ،

برچسب ها اس ام اس نامه عاشقانه , SMS نامه عاشقانه , دانلود اس ام اس نامه عاشقانه , اس ام اس جديد نامه عاشقانه , تازه ترين اس ام اس نامه عاشقانه , اس ام اس مناسبت نامه عاشقانه , سئس نامه عاشقانه , دانلود نامه عاشقانه , دانلود کتاب نامه عاشقانه , دانلود کتاب موبايل نامه عاشقانه , دانلود کتاب هاي نامه عاشقانه , دانلود برنامه اس ام اس نامه عاشقانه , اخبار نامه عاشقانه , خبر نامه عاشقانه , دانلود جديد ترين اخبار نامه عاشقانه , اخبار جديد نامه عاشقانه , بهترين اخبار نامه عاشقانه , سايت اخبار نامه عاشقانه , خبر هاي نامه عاشقانه , خبر جديد درباره نامه عاشقانه , خبر نامه عاشقانه , خبر توپ نامه عاشقانه , خبر تازه نامه عاشقانه , خبر واقعي نامه عاشقانه , آخرين اخبار نامه عاشقانه , آخرين خبر نامه عاشقانه , آخرين خبر درباره نامه عاشقانه , واقعه نامه عاشقانه , خبر تلخ نامه عاشقانه , خبر خوش نامه عاشقانه , خبر خنده دار نامه عاشقانه , خبر ناراحت کننده نامه عاشقانه , خبر داغ نامه عاشقانه , خبر هاي اين ماه نامه عاشقانه , خبر هاي امروز نامه عاشقانه , درباره خبر نامه عاشقانه ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 468
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 90
  • باردید دیروز : 90
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 735
  • بازدید ماه : 735
  • بازدید سال : 27,068
  • بازدید کلی : 769,551