loading...
فـــــــرد اس ام اس | عاشقانه،فلسفی،سرکاری،تبریک،تسلیت
Meysam Kasiri بازدید : 6042 چهارشنبه 1391/12/02 نظرات (0)

 

اعتماد دارم که هستی با من
اعتماد دارم که ترکم نمی کنی حتی با مرگ

.

.

.


ای کاش نمی کردی بی اعتمادم
که تویی همه جان و امبدم .


.
.
.


اعتمادی دارم به وسعت دریا .. به صلابت کوه …. به زیبایی گل
و به پاکی تو .

.
.
.

 

اعتماد داشتن در زندگی به همسر می تواند باعث آرامش

روحی و روانی شما در زندگی زناشویی شما شود .


.
.
.

 

اعتماد کن تا دیگران هم به تو اعتماد کنند
در بی اعتمادی هیچ سودی نیست جز بد بینی و بد دلی .


.
.
.

 

اعتماد می کنم چون تو بهترین رویای من هستی
اعتماد می کنم چون تو عزیزترین دنیای من هستی .


.
.
.

 

ای تو بهترین اعتماد
ای برتر از روح و جان
مکن مرا فراموش که تویی رازدار جهان .


.
.
.

 

ای برتر از قیاس و گمان و خیال
ای دهنده اعتماد به ادم دیوانه
مکن ما را به حال خود رها
که می شویم خسران دیده این دنیای نابکار .
تلمیح به آیه ای از قرآن کریم


.
.
.

 

مکن دل بد ز همسر
که می شوی بی اعتماد به همسر .


.
.
.

 

ای کسی که جانم در دست توست
اعتمادی به صلابت کوه بر من عطا فرما .

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط رزرو هتل با 50 درصد تخفیف در تاریخ 1392/02/25 و 15:59 دقیقه ارسال شده است


رزرو هتل شیراز ، کیش ، قشم ، مشهد و تمام نقاط با 50 درصد تخفیف

لینک رزرو هتل بشه به egardesh.com

شماره تماس : 021-44151435 و 44155227-021



مشاهده اطلاعات بیشتر در www.egardesh.com

سامانه رزرواسیون مهر

راحت ، ارزان و با اطمینان خرید کنید


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 468
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 25
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 90
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 124
  • باردید دیروز : 125
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 403
  • بازدید ماه : 403
  • بازدید سال : 26,736
  • بازدید کلی : 769,219