loading...
فـــــــرد اس ام اس | عاشقانه،فلسفی،سرکاری،تبریک،تسلیت
Meysam Kasiri بازدید : 198 سه شنبه 1391/06/14 نظرات (0)

 

اگه خوابیدی بیدار شو اگه بیداری بشین اگه نشستی بلند شو راه برو اگه راه میری بلند شو پشتک بزن و خوشحال باش که از طرف من واست اس ام اس اومده

 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 

مشترک گرامی این اس ام اس برای بیدار کردن شما در نیمه شب فرستاده شده است لطفا پس از خواندنش لبخند بزنید و سعی کنید دوباره بخوابید !

 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 


شرمنده به خدا، آره میدونم خواب بودی، خوب بابا فحش نده دیگه، کارت داشتم که بیدارت کردم.

میخواستم بدونم ماهی وقتی غذا میخوره، آب نمیره تو دهنش؟

 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 


اومدم ازت معذرت خواهی کنم . میدونم خیلی تعجب کردی که واسه چی ؟ بعد وقتی میگم نمیفهمی ناراحت میشی .
آخه الان مگه ساعت ? نصفه شب نیست . خب واسه اینکه نصفه شب بیدارت کردم اومدم ازت عذرخواهی کنم . میشه منو ببخشی !

 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 

می خواستم یه چیز مهم رو بگم پاهات از زیر لحاف اومده بیرون . یه وقت سرما نخوری!

 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 


ببین یکی میخواست از خواب بیدارت کنه من نذاشتم کار خوبی کردم؟

ببین عزیز دلم پاشو………..
اگه پا نشی قهر میکنما………….
خب دلم برات تنگ شده…………
جون من پاشو…………
پاشدی………….
افرین عزیزم…………
حالا که پاشدی ماچم کن بگیر بخواب!

 

 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 


می دونم خوابی عزیزم. ولی من از دوری و دلتنگی تو خوابم نمی بره، مطمئنم اگه می دونستی من به خاطر تو نخوابیدم تو هم نمی خوابیدی!

 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 

یه سوال: اگه نصف شبی اس ام اس سرکاری بدم بیدارت کنم

چی کار می کنی؟

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 


 اگه بگن آشغالارو ببر پایین حال نداری!

.
.
.
.
.

اما برای فضولی این همه راه میای پایین

 

برچسب ها اس ام اس شب , SMS شب , دانلود اس ام اس شب , اس ام اس جديد شب , تازه ترين اس ام اس شب , اس ام اس مناسبت شب , سئس شب , دانلود شب , دانلود کتاب شب , دانلود کتاب موبايل شب , دانلود کتاب هاي شب , دانلود برنامه اس ام اس شب , اس ام اس نيمه شب , SMS نيمه شب , دانلود اس ام اس نيمه شب , اس ام اس جديد نيمه شب , تازه ترين اس ام اس نيمه شب , اس ام اس مناسبت نيمه شب , سئس نيمه شب , دانلود نيمه شب , دانلود کتاب نيمه شب , دانلود کتاب موبايل نيمه شب , دانلود کتاب هاي نيمه شب , دانلود برنامه اس ام اس نيمه شب , اس ام اس نصف شب , SMS نصف شب , دانلود اس ام اس نصف شب , اس ام اس جديد نصف شب , تازه ترين اس ام اس نصف شب , اس ام اس مناسبت نصف شب , سئس نصف شب , دانلود نصف شب , دانلود کتاب نصف شب , دانلود کتاب موبايل نصف شب , دانلود کتاب هاي نصف شب , دانلود برنامه اس ام اس نصف شب , اس ام اس مزاحم شب , SMS مزاحم شب , دانلود اس ام اس مزاحم شب , اس ام اس جديد مزاحم شب , تازه ترين اس ام اس مزاحم شب , اس ام اس مناسبت مزاحم شب , سئس مزاحم شب , دانلود مزاحم شب , دانلود کتاب مزاحم شب , دانلود کتاب موبايل مزاحم شب , دانلود کتاب هاي مزاحم شب , دانلود برنامه اس ام اس مزاحم شب ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 468
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 173
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 349
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 976
  • باردید دیروز : 90
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,621
  • بازدید ماه : 1,621
  • بازدید سال : 27,954
  • بازدید کلی : 770,437