loading...
فـــــــرد اس ام اس | عاشقانه،فلسفی،سرکاری،تبریک،تسلیت
Meysam Kasiri بازدید : 253 دوشنبه 1391/06/06 نظرات (0)

 

دستم به دامانت در این آغاز فصل سرد / آخر سکوت تو غزل را می کشد برگرد
آوار غم بر شانه های شهر را بنگر / شعری بخوان آرامشی پیدا کند این درد

.

.

.

به امید روزی که همه ی پیامک های جهان این باشد: ” مهدی فاطمه آمد . “

.

.

.

مُردم به خدا از غم هجران و جدایی/ ای دلبر دور از نظرم پس تو کجایی
بر حال دل زار، تو خود خوب گواهی/ جز عشق تو ما را نبود هیچ گناهی...

.

.

.

اندر آیینه ی دل، عکس شهی می طلبم / به حریم حرم دوست، رهی می طلبم
روز و شب ناله زنان، ندبه کنان، اشک فشان / از خدا دیدن رخسار مهی می طلبم...

.

.

.

بی تو ای صاحب زمان / بی قرارم هر زمان
از غم هجر تو من دلخسته ام / همچو مرغی بال و پر بشکسته ام

.

.

.

مهدی جان روا بود که گریبان ز حجر تو پاره کنم
دلم هوای تو کرده بگو چه چاره کنم ...

.

.

.

در کودکی خوانده بودیم” آن مرد درباران آمد”؛
غافل ازاینکه تاآن مردنیاید، باران نمی بارد...

.

.

.

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره
و المستشهدین بین یدیه . . .

.

.

.

روزی هزار بار دلت را شکسته ام * بیخود به انتظار آمدنت نشسته ام
هر روز این تویی که دعا میکنی برای من * و من هر روز گناه کار تر از گذشته ام
تو غصه میخوری و گریه میکنی و غمگینی * دلیل آن هم منم که آب از سر گذشته ام
چشمان تو کم سو شده از بس گریستی * من عین خیالم نیست ، چه راحت نشسته ام !
هر جمعه قول میدهم آدم شوم ولی * هم عهد خویش هم دلت را شکسته ام
امروز جمعه نیست ولی قول میدهم * با بغض های گلویم و دل شکسته ام
میخواهم از نو ، نوکر خوب شما شوم * آقا نجاتم بده ، از گناه خسته ام

.

.

.

آقا بیا به خاطریاران ظهور کن / ما را از این هوای سراسیمه دور کن وقتی برای بدرقه ی عشق میروی / از کوچه های خلوت ما هم عبور کن

.

.

.

از نو شکفت نرگس چشم انتظاری ام /گل کرد خار خار شب بی قراری ام تاشد هزار پاره دل از یک نگاه تو / دیدم هزار چشم در آیینه کاری ام اللهم عجل لولیک الفرج

.

.

.

عمریست که از حضور او جا ماندیم در غربت سرد خویش تنها ماندیم،او منتظر است تا که ما برگردیم.ماییم که در غیبت کبری ماندیم.

.

.

.

یعقوب ترین چشم جهان قسمت ما باد
چون یوسف گمگشته ی ما یوسف زهراست . . .
یا اباصالح ادرکنی

.

.

.

مینویسم روی هر گل نام زیبای تو را / تا که شاید این شب جمعه ملاقاتت کنم . . .
اللهم عجل لولیک الفرج

.

.

.

اللهم عجل لولیک الفرج
خواستم شکوه نمایم ،به دلم بد آمد
یادم افتاد،کسی هست که خواهد آمد
عطر نرگس ،همه جا آید و گل میخندد
چه شبی میشود آن شب که علم بردارد

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 468
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 32
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 115
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 169
  • باردید دیروز : 125
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 448
  • بازدید ماه : 448
  • بازدید سال : 26,781
  • بازدید کلی : 769,264