loading...
فـــــــرد اس ام اس | عاشقانه،فلسفی،سرکاری،تبریک،تسلیت
Meysam Kasiri بازدید : 237 سه شنبه 1391/05/31 نظرات (0)

و تو ...
هنوز با تمام نبودنت
تمام بودن مني ...

 

_______________________________________________

همه مرا به خنده هاي باصدا مي شناسند ؛
اين بالش بيچاره ،
به گريه هاي بي صدا
از اينجا احمق بودنت شروع ميشود:وقتي ميفهمي موجود ديگري را بيشتر از خودت دوست داري


_______________________________________________


دل"
اتفاقي ترين اشتباه دنياست!
بسته ميشود آنجا که نبايد؛
کنده ميشود از جايي که نبايد.


 

_______________________________________________


يک تلنگر
هم
کافي بود
براي اينکه بشکنم،
به هر حال ممنون از مشتت...

 

 

_______________________________________________

آهسته گفت : "خدا نگهدارت"
در را بست و رفت...
آدمها چه راحت ، مسئوليت خودشـان را
به گردن "خدا" مي اندازند!!


_______________________________________________


من به هيچ دردي نمي خــورم
.............ايـن درد ها هستنــد که چپ و راستــ به من مي خورند ..

 

_______________________________________________


دل اگر بستی محکم نبند... مراقب باش گرۀ کور نزنی ..چون او میرود و تو میمانی و یک گرۀ کور

 

_______________________________________________

دلم روی گاز است ...
بوی سوختنی می آید !
هود را روشن كن.

 

_______________________________________________


آن روز هاصدای تودر گوشم می پیچید
و خوابم می کرد
این شب هاصدای تودر قلبم می پیچد
و بیدارم می کند

 

_______________________________________________
میشه ندید
میشه نبود
میشه نشنید
اما نمیشه حس نکرد
نمیشه که درد نکشید

 

_______________________________________________

سراغ مرا
از قاصدک های سپید کوهستان مگیر
من هنوز در این شهر
حوالی رویای شیرین با تو بودن

نفس می کشم

 

_______________________________________________


امروز تمام من پر از درد شده
دستان نحــیف كوچـكم سرد شده
برگرد و به این بچگی ام طعنه نزن
بی عشق توغصه های من مرد شده ...

دلم تنهای تنهاست، دیگه از همه سیره / ولی با همه ی درداش برای تو میمیره

 

_______________________________________________

 

کسی هرگز نمیداند چه سازی میزند فردا / چه می دانی تو از دیروز چه می دانم من از فردا / همین یک لحظه را دریاب که فردا میشوی تنها

_______________________________________________

 

تنهایی ما غمگین است / درد دوری به دلم سنگین است / یاد ایام گذشته به دلم / زنده باد که چقدر رنگین است

 

_______________________________________________

 

درویش کوچه های تنهاییم، کاسه ی گدایی مرا سکه ی نگاه تو کافیست

 

_______________________________________________

 

وفای اشک را نازم که در شبهی تنهایی، گشاید بغض هایی را که پنهان در گلو دارم

 

_______________________________________________

 

سعی کن تنها باشی زیرا تنها بدنیا آمدی و تنها از دنیا خواهی رفت، بگذار عظمت عشق را درک نکنی، زیرا انقدر عطیم است که تو را نابود خواهد کرد

کاش میدانستی …
که جهـانم بی تو الف ندارد … !!!



_______________________________________________


لعنت به همه ی قانون های دنیا
که در آن شکستنِ دل
پیگردِ قانونی ندارد.



_______________________________________________

خودت را تصور کن
بی او
شاید بفهمی چه کشیدم
بی تو



_______________________________________________


دلت طفل بود...
قدت به قد عاشقی هم نمیرسید که کوچک شمردی
عظمت عاشقانه هایم را...



_______________________________________________


هرچه من حساب میکنم
نمیشود
روزهای سرد من بسر
نمیشود
عاشقانه ، عاشقی بکن
ولی
این درخت بدون تو با ثمر
نمیشود

وقتي دل کسي رو بشکنيد...
هر کاري هم که بعد از اون براش انجام بدين...
اون ديگه هيچوقت براتون همون "آدم سابق" نمي شه
هيچ وقت .

 

_______________________________________________

روز اول بهت گفتم میخوام با یه دروغ بزرگ حرفامو شروع کنم؟ تو اخم کردی ، گفتم : دوستت نداااااارم! بعد هردو تامون زدیم زیر خنده ... اما دیروز گفتی که میخوای با یه دروغ بزرگ خداحافظی کنی و بعد فریاد زدی : دوستت دارم!! هر دومون بغض کردیم و تو رفتی برای همیشه. .

         _______________________________________________

 

به هر دری که زدم سری شکسته شد / به هرجا که سر زدم دری بسته شد / نه دگر در زنم به سر نه دگر سر زنم به دری / که روح در به درم از سر و در زدن خسته شد.


_______________________________________________


جز من اگر عاشق شیداست بگو / ور میل دست به جانب ماست بگو / ور هیچ مرا در دل تو جاست بگو / گر هست بگو نیست بگو راست بگو.


_______________________________________________


بسترم صدف خالی یک تنهاییست ، و تو چون مروارید گردن آویز کسان دگری.

_______________________________________________


نذر مي کنم
نذرم ادا نمي شود
اين سبزه ي امامزاده وا نمي شود
من عاشق تو و تو عاشق هوس
بين منو تو اين حرف معنا نمي شود

_______________________________________________



خاطرات آدم مثل يه تيغ کند ميمونه که رو رگت ميکشي! نميبره اما تا ميتونه زخميت ميکنه

 

_______________________________________________



به جرم اينکه دلم آه هست و آهن نيست
کسي به جز تو در اين روزگار با من نيست
خوش آمدي.... بنشين....
آفتاب دم کردم
که چاي دغدغه ي عاشقانه ي من نيست

_______________________________________________



گفتي که دگر در تو چنان حوصله اي نيست
گفتم که مرا دوست نداري گله‌اي نيست
رفتي و خدا پشت و پناهت به سلامت
بگذار بسوزد دل من مسئله‌اي نيست

من زانو هایم را به اغوش کشیده بودم

وقتی تو برای اغوش دیگری زانو زده بودی

 

          _______________________________________________

 

فقط پلی بودم برای عبورت
فکر تخریب من نباش
به آخر که رسیدی دست تکتن بده خودم فرو میریزم

 

_______________________________________________

 

درد مرا انتخاب کرد
من تورا
تو رفتن را
آسوده برو دلواپس مباش
من و درد و یادت تا ابد با هم هستیم

_______________________________________________

 

تمام ماهی ها فرار میکنند
تنها منم که میمانم
و دلم را به قلابت بند میکنم
سال هاست...
و تو فراموش کردی مرا بالا بکشی
ر حس شقایق را نداری هوای قلب عاشق را نداری از آن چشمان خون سرد تو پیداست ، که قلب تنگ سابق را نداری...

 

        _______________________________________________


قهوه ات را بنوش و باور کن من به فنجان تو نمیگنجم.

 

      _______________________________________________

ساکت مردم به روی صورتم دزدانه می افتد ، همه گویند عجب شاداست ، عجب خندان دل مرد

م چه میداند که من دنیایی از اشکم.   

_______________________________________________

 

برای چشمهایم نماز باران بخوان....! بغض کرده ، ابریست اما نمیبارد..


_______________________________________________


بنازم عزت اشکی که ریزد برکویر دل ، ولی آخر سوزد دل چو دارد راز دلتنگی.

_______________________________________________


پیمان بشکستی و تو پیوندی بریدی/ آخر مگر از من چه شنیدی و چه دیدی؟ گفتی که به بالین من آیی دم رفتن / خوش آمدی ای دوست ولی دیر رسیدی؟

_______________________________________________

 

به هر یاری که جان دادم به پاس دوستی دشمنی ها کرد با من، در لباس دوستی
 

_______________________________________________

 

من ازتو چیزی نمی خواهم .فقط گاهی نگاهی اشتباهیا ویران بود آنجا امید گنج است/گنج حق را می نجویی در دل ویران چرا؟

 

_______________________________________________

 

بس که دیوار دلم کوتاه است...هر که از کوچه تنهایی ما میگذرد...به هوای هوسی هم که شده...سرکی می کشد ومی گذرد...

 

_______________________________________________

 به چشمي اعتماد كن كه به جاي صورت به سيرت تو مي نگرد ، به دلي دل بسپار كه جاي خالي برايت داشته باشد و دستي را بپذير كه باز شدن را بهتر از مشت شدن بلد است

 

_______________________________________________

 

 آنگاه که با دستانت واژه ی عشق را بر قلبم نوشتی سواد نداشتم اما به دستانت اعتماد داشتم .حال سواد دارم اما دیگر به چشمان خود اعتماد ندارم

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 468
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 162
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 384
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 1,643
  • باردید دیروز : 90
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,288
  • بازدید ماه : 2,288
  • بازدید سال : 28,621
  • بازدید کلی : 771,104