loading...
فـــــــرد اس ام اس | عاشقانه،فلسفی،سرکاری،تبریک،تسلیت
Meysam Kasiri بازدید : 249 پنجشنبه 1391/06/02 نظرات (0)

اميدوارم تو خونه پماد سوختگي داشته باشي چون برات يه بوس داغ فرستادم !

 

 

____________________________________________________

 

به امید نگاهت ایستادن
به روی شانه هایت سر نهادن
مرا خوش تر از اینها آرزو نیست
لبان خوشگلت را بوسه دادن

 

 

____________________________________________________

 

فدات فدات
یه بوس برا کنج لبات
یه چسب بزن بچسبونش
که در نره از رو لبات

 

 

____________________________________________________

 

عزيزانى كه اس ام اس ندارند بوس هم پذيرفته ميشود آدرس اينترنتى ما،دبليو دبليو داد،داد داد نداد به زور مى بوسيم.

 

 

____________________________________________________

 

وقتی که لبت برابرم واقع شد/یک لحظه دلم به بوسه ای قانع شد
قانون اساسی دلم گفت ببوس/شورای نگهبان لبم مانع شد

يكي در آرزوي ديدن توست/يكي در حسرت بوسيدن توست/ولي من ساده و بي ادعايم/تمام هستيم خنديدن توست..

 

 

____________________________________________________

 

لبخند تو طلوع و بوسه ي تو غروب منه ممنونم بخاطر اينكه بهترين و شگرف ترين دوست و همدم مني

 

 

____________________________________________________

 

برو بشين رو پشت بوم روتو بكن به آسمون در جهت وزش باد يه بوس فرستادم برات

 

 

____________________________________________________

 

شبي پر کن از بوسه ها ساغرم / به نرمي بيا همچو جان در برم
تنم را بسوزان در آغوش خوش / که فردا نيابند خاکسترم . . .

 

 

____________________________________________________

 

تمام شيريني عسل از بوسه است پاسخ هر بوسه اي يك بوسه است بهترين هديه پس از يك انتظار بشنويد از من فقط يك بوسه است

 

 

____________________________________________________

 

به قربون موبايل توي دستت/كه بوسه مي زنه انگشت شستت/الهي من بشم صفحه موبايلت/كه تو سيلم كني با چشم مستت

 

 

____________________________________________________


اي بنازم گل لب مرمر دندان تو را / باغ صد رنگ ندارد لب خندان تو را / مي و ميخانه كجا حال نگاه تو كجا؟؟ / كه ندارد بشري حالت چشمان تو را / لب به دندان گزم از حسرت يك بوسه ي گرم / چون به لبخند ببينم لب و دندان تو را

 

 

____________________________________________________

 

بسي مستي در ان چشم سياه است. مرا صد آفرين در هر نگاه است. تبي از بوسه ي گرم تو دارم. بر اين تب آتش لب ها گواه است

 

 

____________________________________________________

 

سكوت مقدس عشق را ميستايم بر لبهاي بسته اش بوسه ميزنم شايد مرحمي باشد براي فرياد در گلو مانده ام سكوت ميكنم...... صبر ميكنم.......... و همين است كه مرا هر روز به عشق مجنون تر ميكند

 

 

____________________________________________________

 

اگه تونستي زير آب يه نفس عميق بكشي يا اگه تونستي يه بوسه به آتيش بزني يا اگه تونستي همه ي ستاره هاي آسمون رو بشماري اون وقت من مي تونم تو رو فراموش كنم ....

 

 

____________________________________________________

 

عزيزم، بوسم ميدي . بوسم ميدي .بوسم ميدي .بوسم ميدي . خيلي بو سم ميدي، سم پاشي مي كردي؟

 

 

____________________________________________________

 

اگه نميزاري بوست كنم اگه نميزاري نازت كنم اگه نميزاري بغلت كنم حداقل بزار جيگرتو بخورم كه . . آخه من جيگر گوسفند خيلي دوست دارم

 

 

____________________________________________________

 

هر كسي بوسه ستاند ز لب يار كسي/بي گمان دست در آغوش نگارش ببرند...

 

 

____________________________________________________

 

وقت رفتن همه را مي بوسيد/به من از دور نگاهش را داد/يادگاري به همه داد و به من/انتظار سر راهش را داد

 

 

____________________________________________________

 

سلام ؛ من پستچي هستم با پست سفارشي واستون يه بوس فرستادن اگه ممكنه لپ تون رو جلو بيارين تحويل بگيرين

 

 

____________________________________________________

 

گويند غروب جايي است كه آسمان زمين را مي بوسد امشب برايت غروب ميكنم آسمان من كجايي؟

 

 

____________________________________________________

 

عشقي كه تو را نثار ره كردم در سينه ي ديگري نخواهي يافت ... زان بوسه كه بر لبانت افشاندم سوزنده تر آذري نخواهي يافت

 

 

____________________________________________________

 

مي دوني چرا وقتي ميخواي بري تو رويا چشمهات رو ميبندي؟؟؟؟ وقتي ميخواي گريه كني چشمهات رو ميبندي؟؟؟ وقتي ميخواي خدارو صدا كني چشمهات رو ميبندي؟؟؟ وقتي ميخواي كسي رو ببوسي چشمهات رو ميبندي؟؟؟؟ چون قشنگ ترين لحظات اين دنيا قابل ديدن نيستن

 

 

____________________________________________________

 

سه ستاره تقديم تو باد ، يه ستاره پر بوسه كه دلم بي تو نپوسه ، يه ستاره پر اميد واسه هركس كه تو رو ديد ، يه ستاره پر رويا كه قشنگه با تو دنيا .

 

 

____________________________________________________

 

و هزار گلپونه بوسه به چشمانت هديه مي دهم. قابل ناز چشمانت را ندارد. ديروز يادگاري هايت همدم من شدند و به حرفهاي نگفته من گوش دادند. و برايم دلسوزي كردند. البته به روش خودشان كه همان سكوت تكراري بود و يادآوري خاطرات با تو بودن

 

 

____________________________________________________

 

نيازمند لبت،جان بوسه خواه من است... نگاه كن به نيازي كه در نگاه من است

 

 

____________________________________________________

 

درشيريني بوسه غرق بوديم ... كه ناگهان شوري اشك رابر لبانم احساس كردم وفهميدم كه اين بوسه جدايي است.

 

 

____________________________________________________


من گل پژمرده اي هستم ، چشمهايم چشمه خشك كوير ، تشنه يك بوسه خورشيد ، تشنه يك قطره شبنم

 

 

____________________________________________________

 

ديشب باران قرار با پنجره داشت / روبوسي آبدار با پنجره داشت / يكريز به گوش پنجره پچ پچ كرد / چك چك ، چك چك ... چكار با پنجره داشت .

 

 

____________________________________________________

 

يه بوسه يه حقه عاشقانه‌ست براي وقتي كه كلمات در بيان احساسات عاجز است . مي‌بوسمت!

 

____________________________________________________

 

زوجهای گرامی:
وقتی بوس هست گاز چرا؟!!!!!!! در مصرف گاز صرفه جویی کنیم....

 

____________________________________________________

 

انواع بوس:
1-بوس صورت : دوستت دارم
2-بوس پیشانی : آرامش
3-بوس بازو : شوخی کردم
4-بوس لب : عاشق بودن
5-بوس گردن : نیاز داشتن
تو کدومش رو به من میدی؟!؟

برچسب ها اس ام اس بوسه , SMS بوسه , دانلود اس ام اس بوسه , اس ام اس جديد بوسه , تازه ترين اس ام اس بوسه , اس ام اس مناسبت بوسه , سئس بوسه , دانلود بوسه , دانلود کتاب بوسه , دانلود کتاب موبايل بوسه , دانلود کتاب هاي بوسه , دانلود برنامه اس ام اس بوسه , اس ام اس عاشقانه , SMS عاشقانه , دانلود اس ام اس عاشقانه , اس ام اس جديد عاشقانه , تازه ترين اس ام اس عاشقانه , اس ام اس مناسبت عاشقانه , سئس عاشقانه , دانلود عاشقانه , دانلود کتاب عاشقانه , دانلود کتاب موبايل عاشقانه , دانلود کتاب هاي عاشقانه , دانلود برنامه اس ام اس عاشقانه , اس ام اس عاشقانه بوسه , SMS عاشقانه بوسه , دانلود اس ام اس عاشقانه بوسه , اس ام اس جديد عاشقانه بوسه , تازه ترين اس ام اس عاشقانه بوسه , اس ام اس مناسبت عاشقانه بوسه , سئس عاشقانه بوسه , دانلود عاشقانه بوسه , دانلود کتاب عاشقانه بوسه , دانلود کتاب موبايل عاشقانه بوسه , دانلود کتاب هاي عاشقانه بوسه , دانلود برنامه اس ام اس عاشقانه بوسه ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 468
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 151
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 329
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 809
  • باردید دیروز : 90
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,454
  • بازدید ماه : 1,454
  • بازدید سال : 27,787
  • بازدید کلی : 770,270