loading...
فـــــــرد اس ام اس | عاشقانه،فلسفی،سرکاری،تبریک،تسلیت
Meysam Kasiri بازدید : 2738 شنبه 1391/06/04 نظرات (0)

وقتی که در قلبم نشستی ، وقتی که با من عهد عشق را بستی آسمان قلبم با حضورت رنگ دلنشین آبی را به خود گرفت.

و مثل هیچکس نیستی ، تو در آسمان قلبم تک ستاره ای هستی که تنها برای من میدرخشی ، تو بی نظیری ، میدانم که هیچگاه بی وفایی در مرامت نیست.
هوای قلبم با حضور تو دلنشین است ، تو بهار عشق را با خود به قلبم آوردی ، زندگی ام بی حضور تو خزانیست بی رنگ و رو.
حالا که در قلبم نشستی ، باور کن که همه ی زندگی ام هستی ، نیستم دیگر در این دنیا آن لحظه که تو دیگر برای من نیستی.
تو را لایق عشق میدانم و عاشق تو بودن را افتخاری برای قلبم.
مثل تو برای من هیچکس نیست و هیچکس لایق این قلب پر احساس من نیست.
همسفرم دستانم را بگیر که این عشق جاودانگیست ،با من بمان که این سفر بی پایان همیشگیست .
مهر و محبت را در جاده های زندگی جا نگذار، هیچگاه بر روی قلبم که با تو وفادار خواهد ماند پا نگذار ودر آخر کلمه ی دوستت دارم تا نگذار .
وقتی که در قلبم نشستی ، وقتی که عهد عشق را با من بستی ، با عشق عهد بستم که قلبم همیشه وفادار بماند.

 

 

برچسب ها اس ام اس نامه عاشقانه , SMS نامه عاشقانه , دانلود اس ام اس نامه عاشقانه , اس ام اس جديد نامه عاشقانه , تازه ترين اس ام اس نامه عاشقانه , اس ام اس مناسبت نامه عاشقانه , سئس نامه عاشقانه , دانلود نامه عاشقانه , دانلود کتاب نامه عاشقانه , دانلود کتاب موبايل نامه عاشقانه , دانلود کتاب هاي نامه عاشقانه , دانلود برنامه اس ام اس نامه عاشقانه , اخبار نامه عاشقانه , خبر نامه عاشقانه , دانلود جديد ترين اخبار نامه عاشقانه , اخبار جديد نامه عاشقانه , بهترين اخبار نامه عاشقانه , سايت اخبار نامه عاشقانه , خبر هاي نامه عاشقانه , خبر جديد درباره نامه عاشقانه , خبر نامه عاشقانه , خبر توپ نامه عاشقانه , خبر تازه نامه عاشقانه , خبر واقعي نامه عاشقانه , آخرين اخبار نامه عاشقانه , آخرين خبر نامه عاشقانه , آخرين خبر درباره نامه عاشقانه , واقعه نامه عاشقانه , خبر تلخ نامه عاشقانه , خبر خوش نامه عاشقانه , خبر خنده دار نامه عاشقانه , خبر ناراحت کننده نامه عاشقانه , خبر داغ نامه عاشقانه , خبر هاي اين ماه نامه عاشقانه , خبر هاي امروز نامه عاشقانه , درباره خبر نامه عاشقانه ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 468
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 25
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 125
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 328
  • بازدید ماه : 328
  • بازدید سال : 26,661
  • بازدید کلی : 769,144