loading...
فـــــــرد اس ام اس | عاشقانه،فلسفی،سرکاری،تبریک،تسلیت
Meysam Kasiri بازدید : 7889 شنبه 1391/06/04 نظرات (0)

 

چشمانت را باز کردی و دنیا غرق نگاه زیبایت شد

زیبایی های دنیا از آمدن تو پیدا شد ، روزها گذشت و چهره زیبایت در آسمان دلم آفتابی شد
دریای زندگی به داشتن مرواریدی مثل تو می نازد ، همه زیبایی های دنیا با آمدن تو می آید و اینگونه زندگی با تو زیبا میشود ، اینگونه چشمانم با دیدن یکی مثل تو عاشق میشود
و امروز روز میلاد دوباره تو است ، در این هوای ابری نیز خورشید در لابه لای ابرها به انتظار دیدن تو  است…
و این لحظه قشنگترین ساعت دنیاست ، و این ماه درخشانترین ماه دنیاست که تو را درون تصویر نورانی اش میبیند
آمدی به دنیا و دنیا مات و مبهوت به تو مینگرد ، همه جا را سکوت فرا گرفته تا خدا صدای تو را بشنود
صدای دلنشین تو در لحظه شکفتنت ، عطر حضورت فرا گرفته همه زمین را…
تو یک رویایی که حقیقت داشتنت معرکه است ، داشتن یکی مثل تو معجزه است ،امروز روز میلاد دوباره تو است و من خیلی خوشبختم از اینکه مال منی…
جز این احساسات چیزی در دلم نمانده ، این هدیه تا آخر عمرم در دلم مانده که دوستت دارم و قلبت این شعر عاشقانه را تا آخرش خوانده ….
شعری با عطر احساست ، به لطافت دستانت، به زیبایی چشمانت ، هدیه من به تو در روز میلادت
تویی قطره بارانم که گلستان کرده ای باغ وجودم را و امروز یک روز مقدس است که مدتها به انتظار آمدنش نشستم …
عشق من منتظرم بیایی تا عاشقانه تو را در آغوش بگیرم و بفشارم تو را ، تا بگویم خیلی دوستت دارم و بگیرم دستانت را ، تا بگویم تا ابد مال منی و ببوسم لبهایت را ، تا احساسم را به تو هدیه دهم و تبریک بگویم روز تولدت را…. تولدت مبارک عشق من….

 

برچسب ها اس ام اس نامه عاشقانه , SMS نامه عاشقانه , دانلود اس ام اس نامه عاشقانه , اس ام اس جديد نامه عاشقانه , تازه ترين اس ام اس نامه عاشقانه , اس ام اس مناسبت نامه عاشقانه , سئس نامه عاشقانه , دانلود نامه عاشقانه , دانلود کتاب نامه عاشقانه , دانلود کتاب موبايل نامه عاشقانه , دانلود کتاب هاي نامه عاشقانه , دانلود برنامه اس ام اس نامه عاشقانه , اخبار نامه عاشقانه , خبر نامه عاشقانه , دانلود جديد ترين اخبار نامه عاشقانه , اخبار جديد نامه عاشقانه , بهترين اخبار نامه عاشقانه , سايت اخبار نامه عاشقانه , خبر هاي نامه عاشقانه , خبر جديد درباره نامه عاشقانه , خبر نامه عاشقانه , خبر توپ نامه عاشقانه , خبر تازه نامه عاشقانه , خبر واقعي نامه عاشقانه , آخرين اخبار نامه عاشقانه , آخرين خبر نامه عاشقانه , آخرين خبر درباره نامه عاشقانه , واقعه نامه عاشقانه , خبر تلخ نامه عاشقانه , خبر خوش نامه عاشقانه , خبر خنده دار نامه عاشقانه , خبر ناراحت کننده نامه عاشقانه , خبر داغ نامه عاشقانه , خبر هاي اين ماه نامه عاشقانه , خبر هاي امروز نامه عاشقانه , درباره خبر نامه عاشقانه ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 468
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 125
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 309
  • بازدید ماه : 309
  • بازدید سال : 26,642
  • بازدید کلی : 769,125