loading...
فـــــــرد اس ام اس | عاشقانه،فلسفی،سرکاری،تبریک،تسلیت
Meysam Kasiri بازدید : 327 دوشنبه 1391/06/06 نظرات (0)

بهترين آهنگ زندگي من تپش قلب توست و قشنگ ترين روزم روز شکفتنت. عزیزم تولدت مبارک!

.

.

.

خدای اطلسی ها با تو باشد * پناه بی کسی ها با تو باشد * تمام لحظه های خوب یک عمر* بجز دلواپسی ها با تو باشد * تولدت مبارک

.

.

.

تو وجودت واسه من یه معجزست * مثل تو هیچ کجا پیدا نمیشه * روز میلاد قشنگت میمونه * توی تقویم دلم تا همیشه * تولدت مبارک

.

.

.

وجود زیبایت وارد به دنیا میشود * هدیه سالروزش این آوا میشود * عاشقی چون من بی پروا میشود * در شعر تولد غرق رویا میشود * اینگونه سالی دگر از عمر تو آغاز میشود * تولدت مبارک

.

.

.

پرنسس دیانای من چه خوب شدکه به دنیا اومدی و چه خوبتر شد که همه دنیای من شدی...عشق مامانی تولدت هزاران هزار بار مبارک.

.

.

.

باز کن پنجرهها را که نسيم روز ميلاد اقاقي ها را جشن ميگيرد و بهار روي هر شاخه کنار هر برگ شمع روشن کرده است تولدت مبارک

.

.

.

تو اين روز طلايي تو اومدي به دنيا و جود پاکت اومد تو جمع خلوت ما تو تقويما نوشتيم تو اين ماه و تو اين روز از اسمون فرستاد خدا يه ماه زيبا

.

.

.

امروز سالروز تولد توست و من برایت هدیه ای نخریده ام آنچه خریدنی است بی شک ٬ لایق تو نیست. نمی دانم با کدام جمله “دوستت دارم” را برایت انشا کنم اما کاملتر از این چیزی ندارم تولدت مبارک .

.

.

.

یه کیک خیلی خوش طعم ، با چند تا شمع روشن یکی به نیت تو یکی از طرف من الهی که هزار سال همین جشنو بگیریم به خاطر و جودت به افتخار بودن

.

.

.

تولدت مبارک با صد هزار تا بوسه ! عشق منی عزیزم بی تو دلم می پوسه !

.

.

.

و تو در هیاهو چه شادمانه خاموش کردی آخرین شمع را و من در سکوت چه عاشقانه گفتم تولدت مبارک ...

.

.

.

روز تولد تو روز نگاه باران بر شوره زار تشنه بر این دل بیابان روز تولد تو گویی پر از خیال است یاس و کبوتر و باد در حیرت تو خواب است

.

.

.

هر روز برایت رویایی باشد در دست نه دوردست عشقی باشد در دل نه در سر و دلیلی باشد برای زندگی نه روز مره گی تولدت مبارک

.

.

.

تولد یعنی دوستت دارم از ته قلب با تمام وجود از ته احساس

.

.

.

درتمام عمرم یک بار عاشق شدم و وابسته به کسی که برای داشتنش حاضرم از تمام زیبایی های دنیا بگذرم ، نبض حیاطم بعد از عشق به خدا برای تو می تپه
تولدت مبارک

 

برچسب ها اس ام اس تبريک تولد , SMS تبريک تولد , دانلود اس ام اس تبريک تولد , اس ام اس جديد تبريک تولد , تازه ترين اس ام اس تبريک تولد , اس ام اس مناسبت تبريک تولد , سئس تبريک تولد , دانلود تبريک تولد , دانلود کتاب تبريک تولد , دانلود کتاب موبايل تبريک تولد , دانلود کتاب هاي تبريک تولد , دانلود برنامه اس ام اس تبريک تولد , اخبار تبريک تولد , خبر تبريک تولد , دانلود جديد ترين اخبار تبريک تولد , اخبار جديد تبريک تولد , بهترين اخبار تبريک تولد , سايت اخبار تبريک تولد , خبر هاي تبريک تولد , خبر جديد درباره تبريک تولد , خبر توپ تبريک تولد , خبر تازه تبريک تولد , خبر واقعي تبريک تولد , آخرين اخبار تبريک تولد , آخرين خبر تبريک تولد , آخرين خبر درباره تبريک تولد , واقعه تبريک تولد , خبر تلخ تبريک تولد , خبر خوش تبريک تولد , خبر خنده دار تبريک تولد , خبر ناراحت کننده تبريک تولد , خبر داغ تبريک تولد , خبر هاي اين ماه تبريک تولد , خبر هاي امروز تبريک تولد , درباره خبر تبريک تولد , اس ام اس تولد , SMS تولد , دانلود اس ام اس تولد , اس ام اس جديد تولد , تازه ترين اس ام اس تولد , اس ام اس مناسبت تولد , سئس تولد , دانلود تولد , دانلود کتاب تولد , دانلود کتاب موبايل تولد , دانلود کتاب هاي تولد , دانلود برنامه اس ام اس تولد , اخبار تولد , خبر تولد , دانلود جديد ترين اخبار تولد , اخبار جديد تولد , بهترين اخبار تولد , سايت اخبار تولد , خبر هاي تولد , خبر جديد درباره تولد , خبر توپ تولد , خبر تازه تولد , خبر واقعي تولد , آخرين اخبار تولد , آخرين خبر تولد , آخرين خبر درباره تولد , واقعه تولد , خبر تلخ تولد , خبر خوش تولد , خبر خنده دار تولد , خبر ناراحت کننده تولد , خبر داغ تولد , خبر هاي اين ماه تولد , خبر هاي امروز تولد , درباره خبر تولد ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 468
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 158
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 326
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 795
  • باردید دیروز : 90
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,440
  • بازدید ماه : 1,440
  • بازدید سال : 27,773
  • بازدید کلی : 770,256