loading...
فـــــــرد اس ام اس | عاشقانه،فلسفی،سرکاری،تبریک،تسلیت
Meysam Kasiri بازدید : 211 سه شنبه 1391/06/14 نظرات (0)

سلام من

به غنچه ای که صبحدم ، به خنده باز می شود . . .

سلام آفتاب من صبح زیبات بخیر

آفتاب من اجازه میدن امروز من شروع بشه . . . !!!

 

ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ

 

 

سلام عزیز مهربون ما رو نمیبینی خوشی؟

امروزم دلبری و عاشق کشی . . .!؟

 

 

ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ

 

خزان که مال ما شد ، بهار مال شما

صاف و ساده بگویم ، سلام حال شما !؟

 

 

ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ

 

 

سلام بر تو که عاشق سلام بر تو که شیدا / سلام بر تو که خوابی سلام بر تو که رویا

سلام شعر فریبا سلام دلبر زیبا  / سلام راوی غم ها سلام عاشق شیدا . . .

 

 

ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ

 

 

سلام ای طراوت همیشه! دوست دارانت را دریاب!

ما آن بیدلانیم که دل خود را در افق های آبی ات می جوییم !

 

ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ

 

 

سلام

صبحت زیبا چرا من هر صبح خودم را در آینه تو سبز میبینم

و تو خودت را در آینه من آبی

بیا برویم باورمان را قدم بزنیم

تا شانه های خیابان خیال کنند

جنگل و دریا بهم رسیده اند . . .

 

ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ

 

 

سلام بهونه قشنگ من برای زندگی / آره بازم منم همون بهونه همیشگی

فدایه مهربونیات چه میکنی با سرنوشت / دلم برات تنگ شده بود این نامه و واست نوشت . . .

 

 

ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ

 

سلام

ببخشید ما داشتیم تو کوچه اس ام اس بازی میکردیم

یکی از سلاما افتاد تو خونتون ! میشه پسش بدین !؟؟

ما منتظریم !

 

 

ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ

 

 

سلام به قاصدک های خبر رسان که محکوم به خبرند

وسلام به شقایقهایی که محکوم به عشقند

و سلام به تو که محکوم به دوست داشتنی . . .

 

 

ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ

 

(اس ام اس برای جواب سلام)

سلام ای کهنه عشق من که یاد تو چه پا برجاست

سلام بر روی ماه تو عزیز دل سلام از ماست

 

 

ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ

 

 

سلام من

به آن پرند سپیده وشادمان

که در سپیده با نسیم

ترانه ساز می شود

 

ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ

 

 


سلام من

به پیچکی که صبح دست سبز او

به سوی آسمان بی کران دراز می شود . . .

 

 

ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ

 

 

به تو سلام می کنم کنار تو می نشینم

و در خلوت تو شهر بزرگ من بنا می شود . . .

 

 

ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ

 

 

( اس ام اس سلام برای نماز صبح )

سلام من

به هر چه وبه هر کــــسی که با سحر

تمام جسم و جان او پر از نماز می شود . . .

 

 

ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ

 

 

سلام ای دل نورانی خورشید، ای نگاه آبی آسمان، ای شکوه آفرینش !

سلام ای وسیع جاری، ای پهنه نور باران، ای طراوت بی کران

روزت به خیر باد

 

 

برچسب ها اس ام اس صبح بخير , SMS صبح بخير , دانلود اس ام اس صبح بخير , اس ام اس جديد صبح بخير , تازه ترين اس ام اس صبح بخير , اس ام اس مناسبت صبح بخير , سئس صبح بخير , دانلود صبح بخير , دانلود کتاب صبح بخير , دانلود کتاب موبايل صبح بخير , دانلود کتاب هاي صبح بخير , دانلود برنامه اس ام اس صبح بخير , اس ام اس صبح به خير , SMS صبح به خير , دانلود اس ام اس صبح به خير , اس ام اس جديد صبح به خير , تازه ترين اس ام اس صبح به خير , اس ام اس مناسبت صبح به خير , سئس صبح به خير , دانلود صبح به خير , دانلود کتاب صبح به خير , دانلود کتاب موبايل صبح به خير , دانلود کتاب هاي صبح به خير , دانلود برنامه اس ام اس صبح به خير , اس ام اس صبح , SMS صبح , دانلود اس ام اس صبح , اس ام اس جديد صبح , تازه ترين اس ام اس صبح , اس ام اس مناسبت صبح , سئس صبح , دانلود صبح , دانلود کتاب صبح , دانلود کتاب موبايل صبح , دانلود کتاب هاي صبح , دانلود برنامه اس ام اس صبح , اس ام اس سلام و صبح بخیر , اس اس ام اس جدید , اس ام اس سلام , اس ام اس صبح بخیر , اس ام اس صبح به خیر , اس ام اس صبح و سلام , اس ام اس عاشقانه صبح بخیر , اس ام اس , اس ام اس مخصوص , اس ام اس های جدید با موضوع سلام و صبح بخیر , اس ام اس های جدید صبح بخیر , اس ام اس های زیبا , اس ان اس زیبا , اس روز , اس زیبا , اس سلام , اس صبح بخیر , صبح بخیر , متن صبح بخبر , پیامک زیبا , پیامک سلام , پیامک صبح , پیامک صبح بخیر , پیامک صبح و سلام , پیامک عاشقانه صبح بخیر , پیامک های جدید صبح بخیر ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 468
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 35
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 71
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 91
  • باردید دیروز : 125
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 370
  • بازدید ماه : 370
  • بازدید سال : 26,703
  • بازدید کلی : 769,186