loading...
فـــــــرد اس ام اس | عاشقانه،فلسفی،سرکاری،تبریک،تسلیت
Meysam Kasiri بازدید : 216 دوشنبه 1391/06/06 نظرات (0)

 

اللهم عجل لولیک الفرج
کار گل زار شود گر تو به گلزار آئی!
نرخ یوسف شکند گر تو به بازار آئی!
تودعا کن زنده بمان تا که تو باز آئی...!


.

.

.

بگذار بگویمت دلم غم دارد / یک عالمه اشک و آه و ماتم دارد
عجّل بظهور، عصر آدینه ها / ای یوسف فاطمه تو را کم دارد . . .
(یا مهدی)


.

.

.

همه گويند به تعجيل حضورش صلوات...
كاش اين جمعه بگويند به تبريك حضورش صلوات


.

.

.
یک روز به قول خود عمل خواهی کرد
این تلخی محض را عسل خواهی کرد
آنوقـــــت تمام بی کسی هایم را
لبریز لطافــــــت غزل خواهی کرد
فرجش 3صلوات


.

.

.

اين جمعه و جمعه هاي ديگر بهانه است...
آدم بشوم سه شنبه هم مي آيي...
اللهم عجل لوليك الفرج...


.

.

.

چه دعایی کنمت بهتر از این،
که کنار پسر فاطمه هنگام اذان،
سحر جمعه ای از این ایام،
پشت دیوار بقیع،قامتت قد بکشد؛
به دو رکعت صلواتی که نثار حرم و گنبد برپا شده حضرت زهرا بکنی


.

.

.

 

تو «بايد»ي و يقينی، نه اتفاقي و «شايد»
تو سرنوشت زمينی، که اتفاق مي‌افتد


.

.

.

غروب روشنی سر ایستگاه پنج شنبه منتظرت هستم ..
ایمان دارم که میایی ..
اللهم عجل لولیک الفرج


.

.

.

آقا اجازه خسته ام از این همه فریب / از های و هوی مردم این شهر نا نجیب
آقا اجازه پنجره ها سنگ گشته اند / دیوارهای سنگی از کوچه بی نصیب
آقا اجازه باز به من طعنه می زنند / عاشق ندیده های پر از نفرت رقیب
«شیرین»ی وجود مرا «تلخ» می کنند / «فرهاد»های کینه پرست پر از فریب . . .


.

.

.

نه شرم و حیا ، نه عار داریم از تو
اما گله بیشمار داریم از تو
ما منتظر تو نیستیم “آقا جان”
تنها همه “انتظار” داریم از تو


.

.

.

اللهم عجل لولیک فرج(عج)
مولا جان
آه می کشم تو را با تمام انتظار
پر شکوفه کن مرا،ای کرامت بهار
می رسد بهار و من بی شکوفه ام هنوز
آفتاب من بتاب ،مهربان من ببار
تعجیل در ظهورش 3 صلوات


.

.

.

اللهم عجل لولیک فرج(عج)
یاد دردناکترین درد زمین افتادم
یاد دردمندترین فرد زمین افتادم
عصر جمعه شد باردگر در یادم
یاد دلتنگ ترین مرد زمین افتادم
تعجیل در ظهورش 3 صلواتاللهم عجل لولیک فرج(عج)
انتظار فرجت شیوه دیرینه ماست
مهرتو تا به ابد همسفر سینه ماست
تعجیل در ظهورش 3 صلواتبوي گلها عالمي را مست و حيران ميكند
ديدن مهدي هزاران درد درمان ميكند
همه گويند كه با يك گل نميگردد بهار
من گلي دارم كه عالم را گلستان ميكند
اللهم عجل لوليك الفرج


.

.

.

اللهم عجل لولیک الفرج(عج)
در فصل بهار ، بزم گلها گرم است...
صد حیف که جای گل نرگش خالیست...

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 468
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 181
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 288
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 579
  • باردید دیروز : 90
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,224
  • بازدید ماه : 1,224
  • بازدید سال : 27,557
  • بازدید کلی : 770,040