loading...
فـــــــرد اس ام اس | عاشقانه،فلسفی،سرکاری،تبریک،تسلیت
Meysam Kasiri بازدید : 290 جمعه 1391/05/27 نظرات (0)

محصول دیجیتال برتر سال ۲۰۱۰,د ه محصول برتر دنیای دیجیتال

 

در این مقاله نگاهی داریم به د ه محصول برتر دنیای دیجیتال از دید تایمز که به نظر می رسد اصلا جانبدارانه نیست و بر اساس نوآوری شرکت های مختلف و استقبالی که کاربران از این محصولات کرد ه اند، آنها را در رده بندی خود انتخاب کرد ه است.

 10 محصول برتر دنیای دیجیتال در سال 2010

Appleipad

آی پد اولین تبلن تاچ در تاریخ کامپیوتر نبود اما بدون شک موفق ترین تلت عرضه شده به بازار است. ۳ میلیون نسخه از این گجت در سه ماه اول عرضه اش فروخته شد و بازار جدیدی برای تعامل روزنامه ها و مجلات ایجاد کرد.
اپل بالاخره توانست تبلت پی سی را هم به یک مفهوم هیجان انگیز و با حال تبد یل کند، همین برای انتخاب آی پد به عنوان بهترین گجت سال کافی است.
قیمت جهانی:۴۹۹ تا ۸۲۹ دلار

 10 محصول برتر دنیای دیجیتال در سال 2010

samsung Galaxy

در دنیای تلفن های همراه، سال ۲۰۱۰، سال آندروید بود. سیستم عامل موبایلی گوگل، بر اساس آمار موسسه canalys در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۰ روی بیش از ۹ میلیون تلفن هوشمند نصب شد. بر همین اساس ۴۴ درصد از اسمارت فون های جدید از آندروید استفاد ه می کنند. در حالی که این رقم سال قبل، فقط پنج درصد بود!
در بین همین تلفن های آندرویدی؛ GalaxyS از سامسونگ را می توان بهترین دانست. بهترین ویژگی این اسمارت فون ، بدون شک صفحه نمایش آن است که روشنایی و شفافیت آن حتی در نور روز هم شگفت آور است. این صفحه super AMOLED باریک تر و کم مصرف تر از دیگر رقبا نیز هست و استفاد ه از آن باعث شد ه وزن کلی و ضخامت گلکسی اس کاهش بیابد.
قیمت جهانی: ۲۰۰ تا ۲۵۰ دلار

MacbookAir

مک بوک ایر (۱۱ اینچی) مک بوک ایر اولین نوت بوک محصول یک شرکت قدرتمند جهانی است که از حافظه فلش به جای هارد دیسک در آن استفاد ه شد ه است. مک بوک ایر، با عملکرد، زیبایی و وزن کم یک کیلوگرمی اش، قیمت ۱۰۰۰ تا ۱۲۰۰ دلاری خود را به خوبی توجیه می کند.

 10 محصول برتر دنیای دیجیتال در سال 2010

Google TV/ logitechRevue

خبره های دنیای فناوری مدت ها بود که می گفتند:روزی فرا می رسد که شما بتوانید تلویزیون تان را هم از طریق اینترنت تماشا کنید و به این ترتیب به صد ها یا هزاران کانال تلویزیونی، آن هم با تعامل بسیار بهتر، دسترسی داشته باشید.

معرفی تلویزیون اینترنتی گوگل در سال ۲۰۱۰ یک قد م مهم برای فاصله گرفتن از تلویزیون های کلاسیک و رفتن به سوی تلویزیون های اینترنتی بود. نرم افزار این تلویزیون با دستگاه های متنوعی کار می کند. اما برای بسیاری لاجیتک ریو بهترین سخت افزار برای تلویزیون های موجود بود. ریو لاجی تک، بین تلویزیون و کابل قرار می گیرد و وظیفه سوئیچ کرد ن اطلاعات ورودی به تلویزیون را دارد. وقتی شما می خواهید Google TV استفاد ه کنید، ریوو به شما اجازه می د هد که وبگردی کنید و وید ئوها را به تلویزیون خود استریم کنید. وقتی هم نمی خواهید از آن استفاد ه کنید، می توانید به روش قد یمی میان کانال های تلویزیون بگردید.

قیمت جهانی: ۳۰۰ دلار

 10 محصول برتر دنیای دیجیتال در سال 2010

GoogleNEXUSONE

امسال گوگل تصمیم گرفت که شانس خود را در رقابت با شرکت های دیگر در حوزه ساخت تلفن های هوشمند امتحان کند. نکسوس وان، اولین تلفنی بود که توسط گوگل طراحی شد و توانست برتری تلفن های هوشمند آندرویدی را به رخ رقیبان خودش بکشد. نکسوس وان، همان گوشی ای است که گو گل آن را یک سوپرفون نامید و البته به موفقیت بسیار بزرگی هم دست یافت. اما بعد از مد تی گوگل نکسوس وان را کشت و تصمیم گرفت تلفن دیگری را تولید کند. با این همه هنوز همه دارند گان نکسوس وان می توانند از آپد یت های مستقیم آن توسط گوگل بهره مند شوند و این شرکت هنوز پشتیبانی از این تلفن را متوقف نکرد ه است.
قیمت جهانی: ۵۲۹ دلار

 10 محصول برتر دنیای دیجیتال در سال 2010

Appleiphone

با فروش ۱/۷ عدد در سه روز اول، تلفن همراه توانست قدرت خود را به همگان نشان د هد. صفحه نمایش فوق العاد ه این گوشی با رزولوشن ۹۶۰ در ۶۴۰ هم که یکی از بهترین قسمت های آن بود توانست قدرت اپل را در این بخش فنی به دیگران نشان د هد. از دیگر امکاناتی که به این تلفن اضافه شد ه بود؛ دوربین جلویی و نرم افزار Face Time بود که اجازه چت تصویری را هم می داد. این همان چیزی بود که بسیاری را خوشحال کرد و به سوی آیفون کشاند.
قیمت جهانی: ۲۹۹ دلار به همراه قرارداد اپراتور

 10 محصول برتر دنیای دیجیتال در سال 2010

Apple TV

اپل تی وی نشانه کوشش اپل برای یک تغییر اساسی در مالکیت محتواست. نه نیاز به دانلو دارد و نه نیاز به مالکیت دائمی یک اثر. همه چیز در آن به صورت اجاره ای است. آخرین نسخه این تلویزیون در سپتامبر امسال وارد بازار شد و بر خلاف نسل قبلی آن کاربرانش قادر خواهند بود که به اکانت نت فلیکس خود وصل شوند که این قابلیت دستگاه را جذاب تر می کرد. به طور کلی این دستگاه سازگاری بالا، خرید متفاوت محتوا و جذابیت را به مخاطبانش هد یه می کند.
قیمت جهانی: ۹۹ دلار

 10 محصول برتر دنیای دیجیتال در سال 2010

kinect

کینکت کنترلر حرکتی مایکروسافت است که با تبلیغات بسیار معرفی شد و البته جنجالی برای خودش به پا کرد. این دستگاه که به ایکس باکس ۳۶۰ وصل می شود؛ به شما اجازه می د هد که حرکات خود را به بازی ها منتقل کنید و به قول مایکروسافت خود تان کنترل کنند ه باشید. این دستگاه از نظر جذابیت برای بازی های خانگی از Wii پیشی گرفته و با فروش ۱ میلیون عدد در د ه روز؛ توانست قدرت نمایی خوبی داشته باشد.
قیمت جهانی: ۱۵۰ دلار

8a27c2059cfa696d546ca0dc37f3ce39 10 محصول برتر دنیای دیجیتال در سال 2010

Toshibaliberto

رویای لپ تاپی با دو صفحه نمایش بدون کی بورد بالاخره به حقیقت پیوست چون صفحه دوم می تواند به عنوان کی بورد استفاد ه شود. در واقع یکی از صفحه نمایش های هفت اینچی می تواند کارکرد یک کی بورد تاچ را داشته باشد. توشیبا این محصول را به گونه ای طراحی کرد که با در دست گرفتن عمودی آن بتوانید با آن مانند یک کتابخوان الکترونیکی رفتار کنید و هرگاه نیازمند یک لپ تاپ باشید، با افقی کرد ن این تبلت بتوانید با آن همانند یک لپ تاپ با سیستم عامل ویندوز ۷ کار کنید.
قیمت جهانی: ۱۱۰۰ دلار

ad5ed3ff63514f3a77953c9397c623fe 10 محصول برتر دنیای دیجیتال در سال 2010

NookColor

اگر تا الان فکر می کرد ید دنیای رنگی رمان ها و داستان ها تنها در نوشته و کتاب وجود دارد، سخت در اشتباهید. در سال ۲۰۱۰ تعدادی از تولید کنند ه ها تصمیم گرفتند که رنگ را هم به کتابخوان های الکترونیکی بیاورند. کتابخوان الکترونیکی Nook color مانند آی پد اپل قابلیت نمایش رنگ ها را داراست اما قیمت آن به طور قابل ملاحظه ای از آی پد کمتر است.
قیمت جهانی: ۲۵۰ دلار

برچسب ها برنامه کاربردي دانستني ها , دانلود برنامه دانستني ها , برنامه توپ دانستني ها , برنامه کاربردي ويندوز دانستني ها , برنامه خوب دانستني ها , برنامه بهينه سازي دانستني ها , برنامه پشتيبان گيري دانستني ها , برنامه جديد دانستني ها , برنامه بهينه سازي به نام دانستني ها , دانلود نرم افزار دکستاب دانستني ها , دانلود نرم افزار جديد دانستني ها , دانلود نرم افزار قديمي دانستني ها , اخبار دانستني ها , خبر دانستني ها , دانلود جديد ترين اخبار دانستني ها , اخبار جديد دانستني ها , بهترين اخبار دانستني ها , سايت اخبار دانستني ها , خبر هاي دانستني ها , خبر جديد درباره دانستني ها , خبر دانستني ها , خبر توپ دانستني ها , خبر تازه دانستني ها , خبر واقعي دانستني ها , آخرين اخبار دانستني ها , آخرين خبر دانستني ها , آخرين خبر درباره دانستني ها , واقعه دانستني ها , خبر تلخ دانستني ها , خبر خوش دانستني ها , خبر خنده دار دانستني ها , خبر ناراحت کننده دانستني ها , خبر داغ دانستني ها , خبر هاي اين ماه دانستني ها , خبر هاي امروز دانستني ها , درباره خبر دانستني ها , برنامه کاربردي فناوري , دانلود برنامه فناوري , برنامه توپ فناوري , برنامه کاربردي ويندوز فناوري , برنامه خوب فناوري , برنامه بهينه سازي فناوري , برنامه پشتيبان گيري فناوري , برنامه جديد فناوري , برنامه بهينه سازي به نام فناوري , دانلود نرم افزار دکستاب فناوري , دانلود نرم افزار جديد فناوري , دانلود نرم افزار قديمي فناوري , اخبار فناوري , خبر فناوري , دانلود جديد ترين اخبار فناوري , اخبار جديد فناوري , بهترين اخبار فناوري , سايت اخبار فناوري , خبر هاي فناوري , خبر جديد درباره فناوري , خبر فناوري , خبر توپ فناوري , خبر تازه فناوري , خبر واقعي فناوري , آخرين اخبار فناوري , آخرين خبر فناوري , آخرين خبر درباره فناوري , واقعه فناوري , خبر تلخ فناوري , خبر خوش فناوري , خبر خنده دار فناوري , خبر ناراحت کننده فناوري , خبر داغ فناوري , خبر هاي اين ماه فناوري , خبر هاي امروز فناوري , درباره خبر فناوري , برنامه کاربردي دانستني هاي فناوري , دانلود برنامه دانستني هاي فناوري , برنامه توپ دانستني هاي فناوري , برنامه کاربردي ويندوز دانستني هاي فناوري , برنامه خوب دانستني هاي فناوري , برنامه بهينه سازي دانستني هاي فناوري , برنامه پشتيبان گيري دانستني هاي فناوري , برنامه جديد دانستني هاي فناوري , برنامه بهينه سازي به نام دانستني هاي فناوري , دانلود نرم افزار دکستاب دانستني هاي فناوري , دانلود نرم افزار جديد دانستني هاي فناوري , دانلود نرم افزار قديمي دانستني هاي فناوري , اخبار دانستني هاي فناوري , خبر دانستني هاي فناوري , دانلود جديد ترين اخبار دانستني هاي فناوري , اخبار جديد دانستني هاي فناوري , بهترين اخبار دانستني هاي فناوري , سايت اخبار دانستني هاي فناوري , خبر هاي دانستني هاي فناوري , خبر جديد درباره دانستني هاي فناوري , خبر دانستني هاي فناوري , خبر توپ دانستني هاي فناوري , خبر تازه دانستني هاي فناوري , خبر واقعي دانستني هاي فناوري , آخرين اخبار دانستني هاي فناوري , آخرين خبر دانستني هاي فناوري , آخرين خبر درباره دانستني هاي فناوري , واقعه دانستني هاي فناوري , خبر تلخ دانستني هاي فناوري , خبر خوش دانستني هاي فناوري , خبر خنده دار دانستني هاي فناوري , خبر ناراحت کننده دانستني هاي فناوري , خبر داغ دانستني هاي فناوري , خبر هاي اين ماه دانستني هاي فناوري , خبر هاي امروز دانستني هاي ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 468
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 174
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 360
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 1,073
  • باردید دیروز : 90
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,718
  • بازدید ماه : 1,718
  • بازدید سال : 28,051
  • بازدید کلی : 770,534