loading...
فـــــــرد اس ام اس | عاشقانه،فلسفی،سرکاری،تبریک،تسلیت
Meysam Kasiri بازدید : 203 پنجشنبه 1391/06/02 نظرات (0)

از بس خوابت را دیده ام دیگر نمی گویم "خوابم می‌‌آید"
 می‌گویم "یـــــــارم می‌‌آید"
 وعده ی ما همان رویای‌ همیشگی...

 

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .


کاش دنیا
یکبار هم که شده
بازیش را به ما می باخت
مگر چه لذتی دارد
این بردهای تکراری برایش؟!...

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .


اگر چه عاشقی پر شور بودیم
به خود نزدیک و از هم دور بودیم
شب و روز از جدایی می‌سرودیم
من و تو وصله‌ای ناجور بودیم

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

انگار که شاهرگ احساسم را زده باشی …
بند نمی اید..
دوست داشتنت .

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .


آنقدر در تاریکی چشمان بسته ام مهمان شدی،
که دیده ام تمامی گریه های عالم را آبستن است...

انگار که شاهرگ احساسم را زده باشی …
بند نمی اید..
دوست داشتنت .

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .


آنقدر در تاریکی چشمان بسته ام مهمان شدی،
که دیده ام تمامی گریه های عالم را آبستن است...

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .


دلت را خانه‌ی دریا نکردی
نگاهی بر من شیدا نکردی
درون چشم تو گم بودم، افسوس
گذشت عمر و مرا پیدا نکردی

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

تکلیفم روشن شد
خاموش میشوم
شیرینم ....
فرهاد وار اینبار باید به جای کوه
دل بکنم!

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

اینجا زمین است ، زمین گرد است !
تویی که مرا دور زدی ..... فردا به خودم خواهی رسید !!!!
حال و روزت دیدنیست....

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

آموخته ام هرگاه کسی یادم نکرد؛ من یادش کنم. شاید او تنهاتر از من باشد …

به یادتم

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

همیشه حرارت لازم نیست...گاهی از سردی یک نگاه... میتوان آتش گرفت .

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 468
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 36
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 78
  • باردید دیروز : 125
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 357
  • بازدید ماه : 357
  • بازدید سال : 26,690
  • بازدید کلی : 769,173