loading...
فـــــــرد اس ام اس | عاشقانه،فلسفی،سرکاری،تبریک،تسلیت
Meysam Kasiri بازدید : 219 دوشنبه 1391/06/06 نظرات (0)

تولدت گل زيبا بهار،بر خانواده محترمتان مبارك . ما از تولد شما در اين ماه خوشحاليم . بازم تولدت مبارك باد

.

.

.

باور کن روزهاست که دنبال بهترین جمله بودم تا برای امروز کنار بگذارم و با تمام وجود بهت این جملات را نثار کنم اما این لحظه همه جملات فرار کردند,همین طور بی وزن و بی هوا آمدم بگویم سالروز شکفتندمبارک عشق من....

.

.

.

زندگی قشنگ ما وقتی داشت یکنواخت می شد خدا یکی از فرشته هاش را از آسمون کم کرد و تو را به ما هدیه داد تا زندگی ما روز به روز قشنگ تر و شیرین تر بشه ، و ما با همه وجودمان پاره تن و عصاره زندگی مان را دوست می داریم و روز تولدت را جشن می گیریم .

.

.

.

امشب که شب تولدته بهترین ها رو آرزو کن . من هم از خدا همون بهترین ها رو برات آرزومندم . تولدت مبارک

.

.

.

باور کن روزهاست که دنبال بهترین جمله بودم تا برای امروز کنار بگذارم و با تمام وجود بهت این جملات را نثار کنم اما این لحظه همه جملات فرار کردند,همین طور بی وزن و بی هوا آمدم بگویم اولین روز تابستون سالروز شکفتندمبارک عشق من....

.

.

.

جان تولد تو تولد من است ، من تمام طول سال بیدار مانده ام
که مبادا روز تولد تو تمام شود ، و من در خواب بمانم
و نتوانم به تو بگویم ، تولدمان مبارک

.

.

.

سنامه عشق است

عشق من تولدت مبارک

.

.

.

وجود زيبايت وارد به دنيا ميشود
هديه سالروزش اين آوا ميشود
عاشقي چون من بي پروا ميشود
در شعر تولد غرق رويا ميشود
اينگونه سالي دگر ازعمر تو آغاز ميشود
تولدت مبارک

.

.

.

روز ميلاد توست و من همچنان در آرزوي لحظه اي هستم که دستانت را بگيرم در چشمانت خيره شوم
تو را در آغوشم بفشارم و با عشق بگويم تولدت مبارک

.

.

.

دوباره روز تولدت رسيد
روزي که غصه سراغم نمياد
روزي که دستاي تنهايي من
بيشتر از هميشه دستاتو ميخواد
تولدت مبارکجشن تو جشن تولد تمومه خوبياس
جشن تو شروع زيباى تمومه شادياس ...

.

.

.

با من باشی دوست دارم /تنها باشی دوست دارم /امروز روز میلادته /هرجا باشی دوست دارم تولدت مبارک

.

.

.

هرروز برات رویایی باشد دردست نه دوردست عشقی باشد دردل نه درسر ودلیلی باشد برای زندگی نه روزمره گی تولدت مبارکامروز روزیست که باغ جهان خرسند است چون در این روز شكوفه اي شکفت
سال روز شکفتنت مبارک.

.

.

دوست عزیز: تقارن بهار طبیعت را با شكفتن موجودیتت رو بهت شادباش میگم
امیدوارم روزگارت سبز باشه....

 

 

برچسب ها اس ام اس تبريک تولد , SMS تبريک تولد , دانلود اس ام اس تبريک تولد , اس ام اس جديد تبريک تولد , تازه ترين اس ام اس تبريک تولد , اس ام اس مناسبت تبريک تولد , سئس تبريک تولد , دانلود تبريک تولد , دانلود کتاب تبريک تولد , دانلود کتاب موبايل تبريک تولد , دانلود کتاب هاي تبريک تولد , دانلود برنامه اس ام اس تبريک تولد , اخبار تبريک تولد , خبر تبريک تولد , دانلود جديد ترين اخبار تبريک تولد , اخبار جديد تبريک تولد , بهترين اخبار تبريک تولد , سايت اخبار تبريک تولد , خبر هاي تبريک تولد , خبر جديد درباره تبريک تولد , خبر تبريک تولد , خبر توپ تبريک تولد , خبر تازه تبريک تولد , خبر واقعي تبريک تولد , آخرين اخبار تبريک تولد , آخرين خبر تبريک تولد , آخرين خبر درباره تبريک تولد , واقعه تبريک تولد , خبر تلخ تبريک تولد , خبر خوش تبريک تولد , خبر خنده دار تبريک تولد , خبر ناراحت کننده تبريک تولد , خبر داغ تبريک تولد , خبر هاي اين ماه تبريک تولد , خبر هاي امروز تبريک تولد , درباره خبر تبريک تولد , اس ام اس تولد , SMS تولد , دانلود اس ام اس تولد , اس ام اس جديد تولد , تازه ترين اس ام اس تولد , اس ام اس مناسبت تولد , سئس تولد , دانلود تولد , دانلود کتاب تولد , دانلود کتاب موبايل تولد , دانلود کتاب هاي تولد , دانلود برنامه اس ام اس تولد , اخبار تولد , خبر تولد , دانلود جديد ترين اخبار تولد , اخبار جديد تولد , بهترين اخبار تولد , سايت اخبار تولد , خبر هاي تولد , خبر جديد درباره تولد , خبر تولد , خبر توپ تولد , خبر تازه تولد , خبر واقعي تولد , آخرين اخبار تولد , آخرين خبر تولد , آخرين خبر درباره تولد , واقعه تولد , خبر تلخ تولد , خبر خوش تولد , خبر خنده دار تولد , خبر ناراحت کننده تولد , خبر داغ تولد , خبر هاي اين ماه تولد , خبر هاي امروز تولد , درباره خبر تولد ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 468
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 191
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 276
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 574
  • بازدید ماه : 574
  • بازدید سال : 26,907
  • بازدید کلی : 769,390