loading...
فـــــــرد اس ام اس | عاشقانه،فلسفی،سرکاری،تبریک،تسلیت
Meysam Kasiri بازدید : 219 یکشنبه 1391/05/29 نظرات (0)

دربی منتظر مـــاست بیــا تــا برویـــم
اشک لنگی به راست بیا تا برویم
جمعه روز آبی هاست بیا تا برویم
تیم عبدی جوون سوراخه بیا تا برویم !

————————————————

این اس اس منه / دوسش دارم خیلی زیاد
قهرمانی بهش میاد/ دسش دارم خیلی زیاد

 

آسمان گفت که من آبی ام / عشق می ورزم که استقلالی ام

————————————————

پرسپولیس گل میخوره میگه زمین صابونیه زمینو پاک میکنن میگه هوا بارونیه

————————————————

تولدت مبارک استقلال عزیز
چهارم مهر ۱۳۲۴ سالروز تولد استقلال

————————————————

یه پرسپولیسی میره پیش یه پیشگو میگه : تیم ما کی قهرمان می شه؟
پیشگو یه کم به دستش و گوی جادوییش نگاه میکنه، می گه والا من بیشتر از صد سال نمی تونم پیشگویی کنم!

————————————————

هرجا سخن از پرسپولیس است
دهان استقلال سرویس است . . . !

————————————————

پرسپولیس یعنی هواداران عاشق داشتن
پرسپولیس یعنی گل سرخ و شقایق کاشتن

————————————————

قسم به هر چی مرده
استقلال یه نامرده
وقتی میاد استادیوم ۶تایی برمیگرده

————————————————

استقلال قهرمان می شه / خدا می دونه که حقشه
اگر که جدول برعکس بشه / استقلال قهرمان می شه
استقلال قهرمان می شه!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 468
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 178
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 289
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 582
  • باردید دیروز : 90
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,227
  • بازدید ماه : 1,227
  • بازدید سال : 27,560
  • بازدید کلی : 770,043