loading...
فـــــــرد اس ام اس | عاشقانه،فلسفی،سرکاری،تبریک،تسلیت
Meysam Kasiri بازدید : 192 پنجشنبه 1391/06/02 نظرات (0)

فال حافظ زدنت از پی دلتنگی کیست ؟ / من که هر لحظه به یاد تو و دلتنگ تو ام / هر ستاره یه نشان از غم و دلتنگی من / آسمان را بفرستم که بدانی همه جا یاد تو ام ؟

.

.

.

هر دم به بهانه ای تو را یاد کنم / افسرده دلم به یاد تو شاد کنم / بی تو دل من چو کلبه ای خاموش است / با یاد تو این خرابه آباد کنم .
 

.

.

.


فال حافظ زدنت از پی دلتنگی کیست ؟ / من که هر لحظه به یاد تو و دلتنگ تو ام / هر ستاره یه نشان از غم و دلتنگی من / آسمان را بفرستم که بدانی همه جا یاد تو ام ؟
 

.

.

.


آرزو داشتم قطره اشکی بودم که در کنار چشمت متولد میشدم ، بر روی گونه ات می غلطیدم و در کنار قلبت می مردم .
 

.

.

.


نباشی ، دلم که هیچ ، دنیا هم تنگ میشود !
 

.

.

.


دوست داشتن از عشق برتر است و من هرگز خود را تا بلندترین قله ی عشق های بلند پایین نخواهم آورد . (دکتر شریعتی)
 

.

.

.


نمیدانم هم اکنون کجا مشغول لبخندی ، فقط یک آرزو دارم : که در دنیای شیرینت ، میان قلب تو با غم نباشد هیچ پیوندی .
 

.

.

.


تقصیر خودمونه ، بعضی ها عددی نبودند و ما آنها را به "توان" رساندیم !
 

.

.

.


عشق انسان را داغ میکند و دوست داشتن انسان را پخته ، هر داغی یک روز سرد میشود ولی هیچ پخته ای دیگر خام نمیشود .
 

.

.

.


آرزوهایم زیر انبوهی از خاکستر هنوز نفس میشکند ، هنوز شعله ورند ، نسیم مهربانی تو کی می وزد ؟

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 468
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 179
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 247
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 419
  • باردید دیروز : 90
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,064
  • بازدید ماه : 1,064
  • بازدید سال : 27,397
  • بازدید کلی : 769,880