loading...
فـــــــرد اس ام اس | عاشقانه،فلسفی،سرکاری،تبریک،تسلیت
Meysam Kasiri بازدید : 230 سه شنبه 1391/06/14 نظرات (0)

 

من الان آلمان هستم . میخواستم ببینم راست میگن وقتب اینجا روزه اونجا شبه ؟!

 

.

.

 

سلام خوبی ؟ امشب برای شام میایم خونتون(ستاد ایجاد رعب و وحشت میان خسیس ها !)

 

.

.

 

جیگرم ، نفسم ، همسرم ، همدستم و همپام درد می کنه ! یه دکتر خوب سراغ نداری !

 

.

.

 

با سلام اینجا تهران است. ساعت ۳ بامداد … صدای مردم آزار !!!

 

.

.

 

من آلان تو آمریکا هستم، می خواستم ببینم راسته می گن وقتی اینجا روز باشه اونجا شبه؟

 

.

.

 

می خواستم ببینم ساعت چنده؟ چون ساعتم خوابیده دلم نیومد بیدارش کنم!

 

.

.

 

مخصوص بعد از ساعت ۳ صبح: .نصفه شب بخیر

 

.

.

 

خوابی؟ خوب اشکالی نداره، هر وقت بیدار شدی بهت می گم… بخواب

 

.

.

 

ببخشید بد موقه مزاحم شدم!!! می خواستم قربونتون برم باید از کدوم طرف برم!

 

.

.

 

خواستم ببینم ساعت چنده؟ چون ساعتم خوابیده دلم نیومد بیدارش کنم!

 

.

.

 

ببین یکی میخواست از خواب بیدارت کنه من نذاشتم کار خوبی کردم؟

 

.

.

 

هاهاهاااااااااااا… گول وخوردی من اس ام اس نبیدم. وجدان خبیث موبایلت بیدم که خاستم از خواب نازبیدارت وکنم!

 

.

.

 

مشترک گرامی این اس ام اس برای بیدار کردن شما در نیمه شب فرستاده

شده است لطفا پس از خواندنش لبخند بزنید و سعی کنید دوباره بخوابید !

.

.

 

(این مسیج مخصوص ساعت ۳ بامداد است) میخواستم ببینم شب‌

ها که میخوای بخوابی، گوشیتو خاموش می‌کنی که سر کارت نزارن؟

 

.

.

 

سلام این اس ام اس صرفآ جهت یادآوری به شما برای مسواک زدن است
و ارزش قانونی دیگه ای ندارد . شب بخیر .

 

.

.

 

ببخشید مزاحم شدم از صبح تا حالا دو تا سوال واسم پیش اومده می خواستم از شما بپرسم: ۱- خرس پاندا چه جوری می تونه عکس رنگی بگیره ؟۲- اسم پدر پسر شجاع چیه ؟

 

.

.

 

پاشو لبخند بزن بعد بخواب . . .
ستاد شب زنده داران مردم بیکار

 

برچسب ها اس ام اس شب , SMS شب , دانلود اس ام اس شب , اس ام اس جديد شب , تازه ترين اس ام اس شب , اس ام اس مناسبت شب , سئس شب , دانلود شب , دانلود کتاب شب , دانلود کتاب موبايل شب , دانلود کتاب هاي شب , دانلود برنامه اس ام اس شب , اس ام اس نيمه شب , SMS نيمه شب , دانلود اس ام اس نيمه شب , اس ام اس جديد نيمه شب , تازه ترين اس ام اس نيمه شب , اس ام اس مناسبت نيمه شب , سئس نيمه شب , دانلود نيمه شب , دانلود کتاب نيمه شب , دانلود کتاب موبايل نيمه شب , دانلود کتاب هاي نيمه شب , دانلود برنامه اس ام اس نيمه شب , اس ام اس نصف شب , SMS نصف شب , دانلود اس ام اس نصف شب , اس ام اس جديد نصف شب , تازه ترين اس ام اس نصف شب , اس ام اس مناسبت نصف شب , سئس نصف شب , دانلود نصف شب , دانلود کتاب نصف شب , دانلود کتاب موبايل نصف شب , دانلود کتاب هاي نصف شب , دانلود برنامه اس ام اس نصف شب , اس ام اس مزاحم شب , SMS مزاحم شب , دانلود اس ام اس مزاحم شب , اس ام اس جديد مزاحم شب , تازه ترين اس ام اس مزاحم شب , اس ام اس مناسبت مزاحم شب , سئس مزاحم شب , دانلود مزاحم شب , دانلود کتاب مزاحم شب , دانلود کتاب موبايل مزاحم شب , دانلود کتاب هاي مزاحم شب , دانلود برنامه اس ام اس مزاحم شب , اس ام اس سلام و صبح بخیر , اس اس ام اس جدید , اس ام اس سلام , اس ام اس صبح , اس ام اس صبح بخیر , اس ام اس صبح به خیر , اس ام اس صبح و سلام , اس ام اس عاشقانه صبح بخیر , اس ام اس , اس ام اس مخصوص , اس ام اس های جدید با موضوع سلام و صبح بخیر , اس ام اس های جدید صبح بخیر , اس ام اس های زیبا , اس ان اس زیبا , اس روز , اس زیبا , اس سلام , اس صبح بخیر , صبح بخیر , متن صبح بخبر , پیامک زیبا , پیامک سلام , پیامک صبح , پیامک صبح بخیر , پیامک صبح و سلام , پیامک عاشقانه صبح بخیر , پیامک های جدید صبح بخیر ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 468
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 154
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 211
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 323
  • باردید دیروز : 90
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 968
  • بازدید ماه : 968
  • بازدید سال : 27,301
  • بازدید کلی : 769,784