loading...
فـــــــرد اس ام اس | عاشقانه،فلسفی،سرکاری،تبریک،تسلیت
Meysam Kasiri بازدید : 229 پنجشنبه 1391/06/02 نظرات (0)

 

 

مگسي را كشتم

 نه به اين جرم كه حيوان پليدي است،بد است
و نه چون نسبت سودش به ضرر يك به صد است
طفل معصوم ، به دور سر من مي چرخيد
به خيالش قندم،
اي دو صد نور به قبرش بارد
مگس خوبي بود...
من به اين جرم كه از ياد تو بيرونم كرد، آن مگس را كشتم... !

لبخند تو را چند صباحي است نديدم/يک بار دگر خانه ات آباد بگو سيييب

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

 
 

يك خانه و يك ليسانس آي تي دارم
هرجا كه طلب كنيد پارتي دارم
من را به غلامي بپذيريد شما
من تا دو سه سال هم گارانتي دارم!

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


اين قدر كه گيج مي زنم بعد از تو
خود را به خليج مي زنم بعد از تو
تو جام شراب مي زني بعد از من
من آب هويج مي زنم بعد از تو!

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
 

با قهوه، خيال كيك هم مي چسبد
بوييدن ميلك شيك هم مي چسبد
در كشور ما روابط زن با مرد
در حد سلام عليك هم مي چسبد!

 
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
 

آن گاه كه خارج شدم از محدوده
رفتم به در ميكده خواب آلوده
افسوس كه اسم شب فراموشم شد
دادند به جاي مي به من فالوده!

 
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
 

مانند تو كاش دست و پا داشتمي
مجموعه خندق بلا داشتمي
با اين همه اقساط عقب افتاده
يك بانك به نام آريا داشتمي!

 
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
 


اين نام كه در جهان طنين انداز است
البته همين سمند خيلي ناز است
ديروز هزار بار جل الخالق
فرمود به من كه درب خودرو باز است!

 
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
 

هرلحظه زند نفوس بد، مادرزن
باشد همه نقش خود بلد، مادرزن
يك بشكه عسل هم نبود كارگشا
درمشكل حل يك عدد مادرزن!

 
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
 

بوسه از آن جهت بود شيرين
كه نشان محبتي باشد
نزد من بوسه اي بود خوشتر
كه در آن سوءنيتي باشد!

 
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
 

بايد دل من بسوزد و دل بشود
تا اين كه مقابل تو قابل بشود
من شعر سروده ام فقط، شرمنده
در وصف تو بايد آيه نازل بشود!

 
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
 

پرسيد شبي ز حال من دلدارم
گفتم كه ز رنگ و بوي تو بيزارم
گفتا نكند دو تا شده شلوارت؟
گفتم پ نه پ، فقط تو را من دارم!

 
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
 

گفتيم نگوييم، زبان ول كن نيست
ساكت بنشينيم، دهان ول كن نيست
شش ماه تمام است نخوابيدم من
بيداري اسلاميمان ول كن نيست!

 
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
 

با اين همه قيل و قال آقا تا کي؟
ناممکن من! محال! آقا تا کي؟
چشمي است در انتظار و دستي به دعا
هرجمعه و ضدحال آقا تا کي؟!

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
 

شلوارهاشان آمده پايين
دارد چه مي آيد به سرهامان؟
اي دختران غيرتي هشدار!
بعضا بلانسبت پسرهامان!..

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 468
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 170
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 222
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 351
  • باردید دیروز : 90
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 996
  • بازدید ماه : 996
  • بازدید سال : 27,329
  • بازدید کلی : 769,812