loading...
فـــــــرد اس ام اس | عاشقانه،فلسفی،سرکاری،تبریک،تسلیت
Meysam Kasiri بازدید : 200 چهارشنبه 1391/06/15 نظرات (0)

 

کسی کـه چشم بـه راهـه از کسی کـه تـو راهه خسته تره ...

.

.

.

 

من نمی دانستم ، که سر انجام چه آید به سرم ؟

تو مرا خوب نگر ، شاید اینبار ببینی که تو را منتظرم !
 

.

.

.

 

دل من خیلی برات دلواپسه

انتظار عزیز من دیگه بسه !!!
 

.

.

.

 

امشب دلم از آمدنت سرشار است

فانوس به دست کوچه دیدار است

آنگونه تو را در انتظارم که اگر

این چشم بخوابد ، آن یکی بیدار است
 

.

.

.


 چقدر سخت است منتظر کسی باشی که
 
هیچ وقت فکر آمدن نیست

 

.

.

.

 

چه انتظار عظیمی نشسته بردلها
 
همیشه منتظریمو کسی نمی آیدچ
 

.

.

.

 

انتظار مثل دریا می مونه هر چقدر جلوتر میری عمیقتر میشه

 

.

.

.

 

حسرت دیدار تو در خاطرم جا مانده است

آن نگاه گاه گاه تو چه زیبا مانده است

روزهای انتظارم را تو پایانی ، بیا

باز هم احساس من تنهای تنها مانده است

 

.

.

.

 

اون لحظه كه به شدت احساس تنهایی میكنی
 
مطمئن باش یكی واسه دیدنت لحظه شماری میكنه
 

.

.

.

 

گوشی اچ تی سی ، آیفن یا نوکیا مدل دم پایی !!!!!!

چه فرقی می کند وقتی منتظر تماس تو نباشد

 

.

.

.

 

خوشا اس ام اسی که از تو باشد
 
درونش ردی از پای تو باشد
 
درآور کفش و جورابت، بفرم
 
به روی چشم ما جای تو باشد!
 

.

.

.

 

شاید روزی دوباره کنار خوشبختی ها منتظر آمدنت باشم
 
و تو باز هم دیر کنی . . .

 

.

.

.

 

گر نیایی تا قیامت انتظارت می کشم
 
منت عشق از نگاه پرشمارت می کشم
 
ناز چندین ساله ی چشم خمارت را می کشم
 
تا نفس باقیست اینجا انتظارت را می کشم
 

.

.

.

 

عشقت به دلم اگر بتابد چه کنم ؟ 
 
 مهرت به سرای من بخوابد چه کنم ؟ 
 
یکدم به سوال من جوابی بده دوست
 
 روزی که دلم تو را بخواهد چه کنم ؟
 

.

.

.

 

آنگاه که آوار تنهایی روحت را در هم شکست
 
گوشه ی قلبت را بنگر
 
من آنجا به انتظارت هستم
برچسب ها اس ام اس منتظر , SMS منتظر , دانلود اس ام اس منتظر , اس ام اس جديد منتظر , تازه ترين اس ام اس منتظر , اس ام اس مناسبت منتظر , سئس منتظر , دانلود منتظر , دانلود کتاب منتظر , دانلود کتاب موبايل منتظر , دانلود کتاب هاي منتظر , دانلود برنامه اس ام اس منتظر , اخبار منتظر , خبر منتظر , دانلود جديد ترين اخبار منتظر , اخبار جديد منتظر , بهترين اخبار منتظر , سايت اخبار منتظر , خبر هاي منتظر , خبر جديد درباره منتظر , خبر منتظر , خبر توپ منتظر , خبر تازه منتظر , خبر واقعي منتظر , آخرين اخبار منتظر , آخرين خبر منتظر , آخرين خبر درباره منتظر , واقعه منتظر , خبر تلخ منتظر , خبر خوش منتظر , خبر خنده دار منتظر , خبر ناراحت کننده منتظر , خبر داغ منتظر , خبر هاي اين ماه منتظر , خبر هاي امروز منتظر , درباره خبر منتظر , منتظر ماندن , س ام اس انتظار , SMS انتظار , دانلود اس ام اس انتظار , اس ام اس جديد انتظار , تازه ترين اس ام اس انتظار , اس ام اس مناسبت انتظار , سئس انتظار , دانلود انتظار , دانلود کتاب انتظار , دانلود کتاب موبايل انتظار , دانلود کتاب هاي انتظار , دانلود برنامه اس ام اس انتظار , اخبار انتظار , خبر انتظار , دانلود جديد ترين اخبار انتظار , اخبار جديد انتظار , بهترين اخبار انتظار , سايت اخبار انتظار , خبر هاي انتظار , خبر جديد درباره انتظار , خبر انتظار , خبر توپ انتظار , خبر تازه انتظار , خبر واقعي انتظار , آخرين اخبار انتظار , آخرين خبر انتظار , آخرين خبر درباره انتظار , واقعه انتظار , خبر تلخ انتظار , خبر خوش انتظار , خبر خنده دار انتظار , خبر ناراحت کننده انتظار , خبر داغ انتظار , خبر هاي اين ماه انتظار , خبر هاي امروز انتظار , درباره خبر انتظار ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 468
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 163
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 217
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 335
  • باردید دیروز : 90
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 980
  • بازدید ماه : 980
  • بازدید سال : 27,313
  • بازدید کلی : 769,796