loading...
فـــــــرد اس ام اس | عاشقانه،فلسفی،سرکاری،تبریک،تسلیت
Meysam Kasiri بازدید : 215 دوشنبه 1391/06/13 نظرات (0)

می توان پر کرد

فاصله هایی بلــــــــــند را

با یک پیام ساده و کوتاه…

کافیست بنویسی :  دوستت دارم

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

دوستت دارم نه در هوس / دوستت دارم نه در قفس

دوستت دارم تا آخرین نفس . . .

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


اگر مجبور باشم انتخاب کنم بین دوست داشتنت یا نفس کشیدن؛ از آخرین نفسم استفاده می کنم تا بهت بگویم دوستت دارم

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


در میان هزاران کلمه تو را می یابم
تو را آرام و آهسته می بویم
و دوباره میان آنها پنهانت می کنم
تا ندانی که هنوز دوستت دارم

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


راه های به تو رسیدن

محدود است اما من…

به اندازه ی تمام راه های

نرسیدن به قلبت،

دوستت دارم!!!

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

بیشتر از دیروز،کمتر از فردا،بیشتر از خودم کمتر از خدا،بیشتر از خورشید و عمیقتر از دریا به یادتم و دوستت دارم

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

به بزرگترین عشق در کوتاه ترین جمله ی ممکن به روی لطیف ترین گل سرخ یرای تو بهترین … دنیام می نویسم دوستت دارم

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

دوست داشتن تنها چیزیه که نوبتی نیست ، پس خارج از نوبت دوستت دارم

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


تو می دانی که حتما ، دوستت دارم

نه سرپایی ، که قطعا ،دوستت دارم

سند هرگز نخوردستی دل من

بخر با عشق که نقدا دوستت دارم

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


بی بهانه که دوستت دارم

ناشیانه که دوستت دارم

من که لمست نکرده ام ،اما

می زنم حدس بعد یک کاما

بوسه های تو خاصیت دارد

دل برایت اهمیت دارد

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

نمی دانم چه حسی هست این عاشقی؟

وقتی می نشینم ، وقتی راه می روم ، وقتی می خوابم دوستت دارم

وقتی صدایی می اید دوستت دارم ، وقتی سکوت است دوستت دارم

چه می کنی با من که چنین راحت همیشگی شده ای

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


غریبانه در سکوت سهمگین نامت را بر حاشیه ی قلبم حک کردم تا با هر ضربانش بگویم دوستت دارم ، هیچوقت تو و محبتهایت را از یاد نمی برم

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


تنها این کوه است که اگر به او بگویی دوستت دارم ، او نیز بلند فریاد میزند : دوستت دارم دارم دارم

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

ای کاش قطره اشکی بودم که بر گونه هایت ، می زیستم تا بدانی چقدر دوستت دارم

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

باهات میام نفس نفس / تو آسمان توی قفس / از اول تا آخرش / دوستت دارم همین و بس

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


کاش واژه ی حقیقت آنقدر با زبان ما صمیمی بود که برای بیان کردن دوستت دارم ، نیاز به قسم خوردن نبود

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

غریبانه در سکوت سهمگین نامت را بر حاشیه ی قلبم حک کردم تا با هر ضربانش بگویم دوستت دارم ، هیچوقت تو و محبتهایت را از یاد نمی برم

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


خواستم از عشق برات بگم گفتم می دونی ، خواستم از غم برات بگم گفتم می دونی ، حالا از ته قلبم می گم دوستت دارم چون نمی دونی

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

زندگی را اشکی بیش نمی دانم ، پس بگذار با اشک چشمانم بنویسم دوستت دارم

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

عشق نمی پرسه تو کی هستی ؟ عشق فقط میگه : تو ماله منی ، عشق نمی پرسه تو اهل کجایی ؟ فقط میگه : توی قلب من زندگی می کنی ، عشق نمی پرسه چه کار میکنی ؟ فقط میگه : باعث میشی قلب من به ضربان بیفته ، عشق نمی پرسه چرا دور هستی ؟ فقط میگه همیشه با منی ، عشق نمی پرسه دوستم داری ؟ فقط میگه : دوستت دارم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 468
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 172
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 307
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 678
  • باردید دیروز : 90
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,323
  • بازدید ماه : 1,323
  • بازدید سال : 27,656
  • بازدید کلی : 770,139