loading...
فـــــــرد اس ام اس | عاشقانه،فلسفی،سرکاری،تبریک،تسلیت
Meysam Kasiri بازدید : 221 پنجشنبه 1391/06/02 نظرات (1)

بگذار لبهايـــــت براي بوسيدن باشد
چشمهايــــــت به اندازه ي کافي
حرف براي گفتن دارد...

 

++++++++++++++++++++++++++++++++++


از من بگريزيد که مي خورده‌ام امروز
با من منشينيد که ديوانه‌ام امشب
يک جرعه آن مست کند هر دو جهان را
چيزي که لبت ريخت به پيمانه‌ام امشب

++++++++++++++++++++++++++++++++++


بردي به غمزه ي همه صبر و قرار من / آخر به سر رسيده چه خوش انتظار من / ترسم دوباره فاصله افتد ميان ما / مي بوسمت که بوسه شود يادگار من

++++++++++++++++++++++++++++++++++


مـــــا
نسل بوسه هاي ممنوع ايم
عشق را
ميانِ لبهاي هم، پنهان کرده ايم
تا نمــــــــــيرد !

++++++++++++++++++++++++++++++++++


درنگي کن در آغوشم که امشب
فروزانست بزم عشق ديرين
نمي خوابيم و مي نوشيم تا صبح
ز جام بوسه ها ، بس راز شيرين . . .

++++++++++++++++++++++++++++++++++


بوسه از آن جهت بود شيرين
كه نشان محبتي باشد
نزد من بوسه اي بود خوشتر
كه در آن سوءنيتي باشد!

++++++++++++++++++++++++++++++++++


با نگاهي که رنگ مستي داشت
خنده اي بر لبانش گذر کرد
در دو چشمش نگاه کردم و گفت
بايد از عشق حاصلي برداشت
سايه يي روي سايه يي خم شد
در نهانگاه رازپرور شب
نفسي روي گونه يي لغزيد
بوسه يي شعله زد ميان دو لب

++++++++++++++++++++++++++++++++++


چشمان من هزار زبان دارد
من ساقيم به محفل سرمستان
تا کي ز درد عشق سخن گويي
گر بوسه خواهي از لب من بستان

++++++++++++++++++++++++++++++++++


تنها به خنده
يا به شکر خنده هاي تو
گرد و غبار از دل تنگم زدودني ست
در روزگار هر که ندزديد مفت باخت
من نيز مي ربايم
اما چه ؟
بوسه بوسه از آن لب ربودني ست

 

برچسب ها اس ام اس بوسه , SMS بوسه , دانلود اس ام اس بوسه , اس ام اس جديد بوسه , تازه ترين اس ام اس بوسه , اس ام اس مناسبت بوسه , سئس بوسه , دانلود بوسه , دانلود کتاب بوسه , دانلود کتاب موبايل بوسه , دانلود کتاب هاي بوسه , دانلود برنامه اس ام اس بوسه , اس ام اس عاشقانه , SMS عاشقانه , دانلود اس ام اس عاشقانه , اس ام اس جديد عاشقانه , تازه ترين اس ام اس عاشقانه , اس ام اس مناسبت عاشقانه , سئس عاشقانه , دانلود عاشقانه , دانلود کتاب عاشقانه , دانلود کتاب موبايل عاشقانه , دانلود کتاب هاي عاشقانه , دانلود برنامه اس ام اس عاشقانه , اس ام اس عاشقانه بوسه , SMS عاشقانه بوسه , دانلود اس ام اس عاشقانه بوسه , اس ام اس جديد عاشقانه بوسه , تازه ترين اس ام اس عاشقانه بوسه , اس ام اس مناسبت عاشقانه بوسه , سئس عاشقانه بوسه , دانلود عاشقانه بوسه , دانلود کتاب عاشقانه بوسه , دانلود کتاب موبايل عاشقانه بوسه , دانلود کتاب هاي عاشقانه بوسه , دانلود برنامه اس ام اس عاشقانه بوسه ,
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mehdi در تاریخ 1348/10/11 و 16:45 دقیقه ارسال شده است

سلام عجب وبلاگ توپی داری جدی میگم مطالبت خیلی خوب بود

جون من بیا تبادل لینک تا بتونیم راحتتر به وبلاگ هم دیگه بیایم

منو با نام (جک و لطیفه و اس ام اس) لینک کن
http://www.9jok9.mihanblog.com
بعد بیا وبلاگ من و از طریق ارسال لینک وبلاگتو بفرست

راستی اگه خواستی بیا تبادل بنر
این کد پایین رو بالای وبلاگت قرار بده بعد بنر خودتو بفرست تا بالای وبلاگم قرار بدم


حتمنااااااا

یا علی


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 468
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 178
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 232
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 383
  • باردید دیروز : 90
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,028
  • بازدید ماه : 1,028
  • بازدید سال : 27,361
  • بازدید کلی : 769,844