loading...
فـــــــرد اس ام اس | عاشقانه،فلسفی،سرکاری،تبریک،تسلیت
Meysam Kasiri بازدید : 216 دوشنبه 1391/06/06 نظرات (0)

 

شود اینکه از ترحم دمی ای سحاب رحمت / من خشک لب هم آخر زتو تر کنم گلویی
بشکست اگر دل من به فدای چشم مستت / سر خم می سلامت شکند اگر سبویی
همه موسم تفرج به چمن روند وصحرا / تو قدم به چشم من نه بنشین کنار جویی

.

.

.

فقط بگو کدوم هفته کدوم روز ؟
کجا منتظر رسیدنت شم؟
میخام کاری بدم دست خودم که
خودم بهونه اومدنت شم

.

.

.

چو بیایی دهمت جان چو نیایی کشدم غم//من که بایست بمیرم چه بیایی چه نیایی

.

.

.

اي پيرترين جوان تاريخ بيا...

.

.

.

عشق دو رنگی نیست پس ما را یک رنگ خود کن ای کاش می تونستیم عاشق تو باشیم<اللهم عجل لولیک الفرج>دنیا خسارت دیده ی قحطی است !
فکر میکنم این بار تو باید بیایی تا باران ببارد...

.

.

.

بر چهره پر ز نور مهدی صلوات،بر جان و دل صبور مهدی صلوات،تا امر فرج شود مهیا بفرست،بهر فرج و ظهور مهدی صلواتچه انتظار عجیبی !
عجیب تر که چه آسان نبودنت شده عادت !
چه کودکانه سپردیم دل به بازی قسمت !
چه بی خیال نشستیم ! چه کوششی ! چه وفایی !
فقط نشستم و گفتم : خدا کند که بیایی !

.

.

.

مهدیم من که مرا گرمی بازاری نیست
بهترازیوسفم و هیچ خریداری نیست
همه گویند که در حسرت دیدارمنند
لیک درگفته ی این طایفه کرداری نیست
ای که دایم به دعایی که ببینی رخ من
تا که خالص نشوی باتو مرا کاری نیست

.

.

.

روزی در تقویم خواهند نوشت :‌
« تعطیل ، روز فرج آقا امام زمان »‌
و بعد در مدینه ، کنار ساختمان نیمه کاره‌ای تابلوی زیر رامی‌بینی :
« پروژه حرم مطهر بی بی دو عالم فاطمه زهرا(س)‌»
کارفرما :‌ قائم آل محمد (عج)
پیمانکار :‌یاران حضرت
مساحت :‌وسعت دل تمام عاشقان آن حضرت
خوشت اومد نظر ظهور در فرجش صلوات بفرستاز عالمی پرسیدنداز حسین غریب تر دیدی گفت بله پسر فاطمه مهدی زهرا

.

.

.

پنهان مکن جمال خود از عاشقان خویش
خورشید را برای ظهور آفریده اندکوریم و ندیدیم شما را هرگز
یکبار نگفتیم کجایی هرگز
ما کار مهمتر از شما هم داریم
حق داری اگر جمعه نیایی هرگزهمیشه حرف از رفتن هاست کاش کسی با آمدنش غافلگیرمان کند
فرجش 5صلوات

.

.

.

تو یک روز میرسی و هر پرنده
دوباره عاشق پرواز میشه/
به پایان میرسه دوریت و دنیا
از این پایان خوش آغاز میشه...


 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 468
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 25
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 51
  • باردید دیروز : 125
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 330
  • بازدید ماه : 330
  • بازدید سال : 26,663
  • بازدید کلی : 769,146