loading...
فـــــــرد اس ام اس | عاشقانه،فلسفی،سرکاری،تبریک،تسلیت
Meysam Kasiri بازدید : 177 چهارشنبه 1391/06/01 نظرات (0)

عزیز تر از جانم

من در چشم تو کتاب زندگی را میخوانم

و هر بار که مژه های تو به هم می خورد

یک صحفه از این زندگی را برای من ورق میزند
 
سالروز یكی شدنمان مبارك

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

با تو بودن برایم بهترین لحظات زندگی است

ومن وجود پر مهر و سرشار از عشق تو

 را در كاشانه قلبم به وضوح میبینم

ومی دانم با تو میشود به خدا رسید

سالگرد ازدواجمان مبارك بر هر دومان...

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *.سال از با هم  بودمان گذشته و من هروز بیش از پیش به این راز پی میبرم كه تو خلق شده ای برای من تا زيباترين زندگي را برايم بسازي
سالروز ازدواجمون مبارك

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

هروز با شوق دیدنت چشم میگشایم و وقتی تو را در كنارم میبینم دوست دارم  بارها و بارها در برابر معبود زانو بزنم و سجده شكر كنم كه چون تویی را به من هدیه داد
سالروز آغاز با هم بودمان مبارك

   * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 از وقتی با همیم روزها و روزها گذشته چه تلخ چه شیرین معبود را شاكرم كه در تلخیها كنارم بودی و  در شادیها را به كامم شیرین تر كردی
عزیز لحظه های بیقراریم سالگرد ازدواجمان مبارك

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پارسال در چنین روزی با بهترین هدیه سورپرایز شدم كه هنوز  و تا قیامت از داشتن چنین هدیه ای به خود میبالم  سالگرد ازدواجمون مبارك

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

... سال پیش زیبا ترین عروس دنیا از آن من شد  كه تا ابد در قلبم زیباترین خواهد ماند
سالروز بهترین روز زندگی ام  بر هر دومون مبارك

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
شنیدم دوست داشتن از عشق برتر است حالا میتوانم كاملا ابن جمله را درك كنم چون تا قبل از ازدواج عاشقت بودم اما حالا چون كودكی وابسته به مادر دوستت دارم و از بودنت لذت میبرم
سالگرد ازدواجمون مبارك

   * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 بر من مباد بی توماندن بی توبودن بی تو خفتن بی تو رفتن
سالروز باهم بودنمان مبارك

   * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


....سال


 زمان اندكیست برای با هم بودمان. دوست دارم تا ابدبا هم بمانیم و عشق بورزیم
سالگرد ازدواجمان مبارك

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 
شاید بارها و بارها تو را در این .... سال رنجانده باشم و اكنون بارها و بارها از تو معذرت میخواهم و به قداست پیوندمان سوگند كه تا ابد دوستت دارم و به تو وفادار خواهم ماند

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 468
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 44
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 109
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 142
  • باردید دیروز : 90
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 787
  • بازدید ماه : 787
  • بازدید سال : 27,120
  • بازدید کلی : 769,603