loading...
فـــــــرد اس ام اس | عاشقانه،فلسفی،سرکاری،تبریک،تسلیت
Meysam Kasiri بازدید : 221 پنجشنبه 1391/06/02 نظرات (0)

آدم فهميده اي بود
خوب مي دانست کجاها خودش را به نفهمي بزند

 


______________________________________________________

 

سلامــتي همه اونايي که آرزو بودن ...
ولي خاطره شدن.


______________________________________________________

 

مي بيني چقدر ساده است ؟ ديگر نمي شناسمت اما دوستت دارم

 

______________________________________________________

 

 


ديار عاشقي هم شهر هـــرت داره
خيلي راحت دل مـي دزند ، دل مي بـرند ، دل مي شکنـند

دوستت دارم"
تکيه کلام تو بود
من بي جهت به آن
تکيه داده بودم

 

______________________________________________________

 

 


ليوان چاي روي ميز در انتظار يک بوسه است ، نه تو مي آيي و نه او گرم مي ماند . چه گناهي دارد سماوري که داغ ديده است ... ؟


______________________________________________________

 

اصلاً نه تو ، نه من
تقصير هيچ کس نيست
از خوبي تو بود
که من
بد شدم

 

______________________________________________________

 

 


گاهي بي هوا
دلم هوايت را مي کند
هواي تو
تويي که هيچوقت هوايم را نداشتي


______________________________________________________

 

چيز بدي نيست جنگ ...
شکست مي خورم،
اشغالم ميکني ...

 

______________________________________________________

 

 


ادم با گذشتي بود از من هم گذشت.

 

______________________________________________________

 


نه اينکه دردي نيست
...
گلويي نمانده براي فرياد...!!!


______________________________________________________

 

برهنه ات مي کنند تا بهتر شکسته شوي ...
نترس گردوي کوچک !
آنچه سياه مي شود روي تو نيست، دست آنهاست . . .

______________________________________________________


در يک رابطه دو نفره وقتي دو نفر هيچ مشکلي با هم ندارند؛
حتما يکيشون تمام حرفاي دلشو نميگه . . .

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 468
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 125
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 327
  • بازدید ماه : 327
  • بازدید سال : 26,660
  • بازدید کلی : 769,143