loading...
فـــــــرد اس ام اس | عاشقانه،فلسفی،سرکاری،تبریک،تسلیت
Meysam Kasiri بازدید : 227 پنجشنبه 1391/06/02 نظرات (0)

حالم خوبه .....
ولي گذشته ام درد مي کنه
 

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

ميگفتند : علف بايد به دهن بزي شيرين بياد ...
يه عمري خودمونو كشتيم شيرين ترين علف دنيا بشيم
غافل از اينكه اصلاً طرف بز نبود ... گاو بود

 

 

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

گاه کوچکم مي بيني و گاه بزرگ...
نه کوچکم ..نه بزرگ..
خودت هستي که دور و نزديک مي شوي....

 

 

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

من مورچه اي را مسخره ميکردم که عاشق يک تفاله چاي بود خودم را فراموش کردم که زماني عاشق آشغالي بودم که فکر ميکردم آدمه
در زندگيم به هيچکس
خيانت نکردم جز خودم
وفاي به تو خيانت به خودم بود !!!

 

 

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

من چشم ميذارم ، تو برو گم و گور شو!!!

 

 

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

وقتي ارزش ها عوض مي شوند، عوضي ها با ارزش مي شوند!

 

 

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

گناهش گردن خودت ...
آن روز روزه بودم كه حسرت تو را خوردم !!!
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 468
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 169
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 312
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 696
  • باردید دیروز : 90
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,341
  • بازدید ماه : 1,341
  • بازدید سال : 27,674
  • بازدید کلی : 770,157