loading...
فـــــــرد اس ام اس | عاشقانه،فلسفی،سرکاری،تبریک،تسلیت
Meysam Kasiri بازدید : 253 یکشنبه 1391/06/19 نظرات (0)

همه دنیا یه طرف...
.
.
ذوق نکن...
.
.
تو هم همون طرف

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

عزیزم خیلی وقته میخوام یه موضوعی رو بهت بگم اما روم نمیشه... من... من عاشقت شدم با من ازدواج میکنی ؟ ...
.
.
به نظرت این متن رو واسه اون که دوستش دارم بفرستم خوبه ؟!؟! گفتم تو دختری بهتر میشناسی اخلاق زنارو!

 

 

 

همیشه با فرزندان خود مهربان باشید...
زیرا: آنها هستند که خانه سالمندان شما را انتخاب خواهند کرد!

 

 

 

جهان بیش از 7 میلیارد نفر جمعیت داره. یکی نیست به من احمق بگه چرا واسه تو اس ام اس میدم !!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

این اس ام اس رو برای۲نفر بفرست.اولی برای یک آدم احمق و دومی برای یک آدم نفهم!

بعد بشین فکر کن ببین خودت کدوم بودی که من اینو برات فرستادم!

 

 

 

آیا از صبح تا شب درفیس بوک و اینترنت علاف هستید؟
آیا هر روز شما مثل روزهاى دیگر است؟
آیا هیچ پیشرفتى ندارید؟.
.
.
ما هیچ پیشنهادى براى شما نداریم!!
خدا شاهده ما هم مثل شماییم:|

 

 

 

غضنفر خیلی حوشحال، اس ام اس هاشو باز می کنه می بینه جوک نیست…
قیافش می شه مثل الان تو!

 

 

 

دوصت دارم با ص صابون تا همه تو کفش بمونن !!!

 

 

 

توی دنیا 3 نفر را بیش تر از همه دوست دارم:
1:خدا
2:پدر
3:مادر

 

 

 

بیا بنویسیم روی خاک ، رو درخت ، رو پر پرنده رو ابرا
.
.
.
کلا بیا منابع طبیعی رو از بین ببریم

 

 

 

نگات مثل بارون وقلبم مثل کویر میدونی کویر بی بارون زنده می مونه پس برو بمیر

 

 

 

حیف که فقط تو یکی رو دارم ........ اگه از تو یه عالمه داشتم .... تا حالا یه مرغداری زده بودم ...

 

 

 

امروز مهم ترین تکیه گاه زندگیم رو از دست دادم
.
.
.
پشتی صندلی کامپیوترم شکست...

 

 

 

هیچوقت به خودت نگو من یه آدم زشتم
.
.
.
.
بگو من یه میمون خوشگلم

 

 

 

اگه دلت گرفته برو پایین...
.
اگه فکر میکنی هیچکس دوست نداره برو پایین....
.
اگه خیلی تنها موندی برو پایین....
.
یعنی انقدر بدبختی! خاک تو سرت.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 468
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 170
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 301
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 643
  • باردید دیروز : 90
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,288
  • بازدید ماه : 1,288
  • بازدید سال : 27,621
  • بازدید کلی : 770,104