loading...
فـــــــرد اس ام اس | عاشقانه،فلسفی،سرکاری،تبریک،تسلیت
Meysam Kasiri بازدید : 311 سه شنبه 1391/05/31 نظرات (0)

خوشبختی، نگاه خداست. دعا میکنم خداوند هرگز چشم از تو بر ندارد.

 

_____________________________________________________


من و خداوند هر روز صبح فراموش میکنیم ... او خطاهای مرا و من لطف اورا....!


_____________________________________________________

رسیدن به خدا
عین بازی "مار پلّه" است...
تا کمی نزدیکش می شویم
نیش می خوریم از گناه و....
چندین خانه ، عقبگرد...

_____________________________________________________

 


اعتمادم را خرج دیگران کردم
بی اعتمادیم به خدا رسید!!

_____________________________________________________

خدایـــا
گفتم دست خالی،زشت است
مهمانی رفتن!!
دست پُر آمده ام
دستی پُر از گنـاه
چشمی پُر از امیـد
بمانم یا برگردم؟!؟

_____________________________________________________

 

 


عشق نخستین گام به سوی خداست و تسلیم آخرین گام .... و این دو گام کل سفر است.

 

_____________________________________________________

 


دست هايم به آرزوهايم نمی رسند
آرزوهايم بسيار دورند
ولی درخت سبز صبرم می گويد
اميدی هست ، خدايی هست
اين بار برای رسيدن به آرزوهايم
يک صندلی زير پايم می گذارم
شايد اين بار
دستم به آرزوهايم برسد

_____________________________________________________

 


تا خجالت کشید از گناه
قبل از گفتن ببخشید
بخشیدش.

_____________________________________________________

 

 

همه فکر میکنند ... چون گرفتارند به خــــــــــــــدا نمی رسند اما ... چون به خـــــــــــدا نمی رسند گرفتارند ...

 

_____________________________________________________



کسی که بهشت را بر زمین نیافته است
آن را در آسمان نیز نخواهد یافت
خانه ی خدا نزدیک ماست
و تنها اثاث آن ، عشق است....

_____________________________________________________

 

خدایا تو خیلی بزرگی و من خیلی کوچک
ولی جالب اینجاست که ....
تو به این بزرگی من کوچک را فراموش نمیکنی ؛
ولی من به این کوچکی تو را فراموش میکنم . . .

_____________________________________________________

 


من خدا را در نگاه آنانی دیدم که خود نیازمند محبت بودند
ولی باز محبت می کردند...

_____________________________________________________

 


الهی ...
اگر تو دستهای مرا بگیری ، دیگر هیچکس مرا دست کم نمیگیرد ...

_____________________________________________________

گاهی اوقات دستهایم به آرزوهایم نمی رسند
شاید چون آرزوهایم بلندند ...
ولی درخت سرسبز و شاداب صبرم می گوید :
امیدی هست ؛ چون خدایی هست ...

_____________________________________________________

 

 

اگر خدا دستور می داد
شیطان را سجده کنیم
چه می کردیم؟!

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 468
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 152
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 383
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 1,543
  • باردید دیروز : 90
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,188
  • بازدید ماه : 2,188
  • بازدید سال : 28,521
  • بازدید کلی : 771,004