loading...
فـــــــرد اس ام اس | عاشقانه،فلسفی،سرکاری،تبریک،تسلیت
Meysam Kasiri بازدید : 210 پنجشنبه 1391/06/02 نظرات (0)


هي اس ام اس برو پيش اوني که فکر ميکنم. اگه کار داشت مزاحمش نشو. اگه خواب بود آروم ببوسشو برگرد. اگه تو رو خووند بهش بگو که دوسش دارم.!

 

______________________________________________________

بوسه يعني عشق خالي از گناه. بوسه يعني قلب تو از آن من. بوسه يعني تو هميشه مال من!

 

 

______________________________________________________

 

به اميد نگاهت ايستادن به روياي شانه هايت سر نهادن گونه هاي زيبايت را بوسه دادن مرا خوش تر از اين آرزويي است

______________________________________________________

 

اگر خري تو را بوسه كند بهتر از آن است كه بوسه اي تو را خر كنــــــــــــــد ..

يك روز مي بوسمت فوقش خدا منو ميبره جهنم! فوقش مي شم ابليس! اون وقت تو هم به خاطر اينكه يه ابليس تو رو بوسيده جهنمي مي شي! جهنم كه اومدي من اونجا پيدات مي كنم! و دور از چشم خدا هروز مي بوسمت! واي خدا چه بهشتي مي شه جهنم!

 

______________________________________________________

 

بوسه یعنی وصل شیرین دو لب
بوسه یعنی عشق ، در اعماق شب
بوسه یعنی مستی از اعماق عشق
بوسه یعنی آتش و گرمای تب

 

______________________________________________________

 

شب براي چيدن ستاره هاي قلبت خواهم آمد .بيدار باش من با سبدي پر از بوسه مي آيم و آن را قبل از چيدن روي گونه هايت ميكارم تا بداني اي خوبم دوستت دارم .

 

 

______________________________________________________

 

يک بار براي ديدن دريا قدم به ساحل گذاشتي... اما امواج دريا هزاران بار براي بوسيدن قدمگاهت تا روي ساحل پيش آمدند. دلم برات تنگ ميشه اما هزاران بار بر قدمگاهت بوسه ميزنم.

 

______________________________________________________

 

ميدوني... من دوست دارم ....من عاشقتم ....ميميرم برات .....ميبوسمت ......چند تا ميم داره؟

 

 

______________________________________________________

 

يه بوسه تقديم به آنكه دارمش دوست تقديم به آنكه قلبم از اوست اگر مهتاب از تن بركند پوست جدا هرگز نگردد يادم از دوست

 

 

______________________________________________________

 

بوسه بر عکست زنم ترسم که قابش بشکند.قاب عکس توست اما شيشه ي عمرمن است بوسه بر مويت زنم ترسم که تارش بشکند.تارموي توست اما ريشه ي عمر من است

 

______________________________________________________

 

ليوان ز لبت بوسه گرفت من ز ليوان
ديدي ز لبت بوسه گرفتن به چه عنوان؟
از بس ز لبت بوسه چون قند گرفتم
از قند لبت من مرض قند گرفتم...

 

______________________________________________________

 

اگه دوست داري عميق ترين ، طولاني ترين و محكم ترين بوس دنيا رو تجربه كني بيا پيش خودم تا لباتو بذارم رو لوله جارو برقي

______________________________________________________

 

ليوان ز لبت بوسه گرفت من ز ليوان ديدي ز لبت بوسه گرفتن به چه عنوان؟ 

 

______________________________________________________

 

اندكي عاشقانه تر زير باران بمان,ابر را بوسيده ام تا بوسه بارانت كنند...................

______________________________________________________

 

كاش كودك بودم تا بزرگترين شيطنت زندگي ام نقاشي روي ديوار بود، اي كاش كودك بودم تا از ته دل مي خنديدم نه اينكه مجبور باشم همواره تبسمي تلخ بر لب داشته باشم ، اي كاش كودك بودم تا در اوج ناراحتي و درد با يك بوسه همه چيز را فراموش مي كردم

______________________________________________________

 

بوسه يعني اتصال سيم هاي مثبت و منفي يك جريان برق 66000 ولتي كه اگه زياد طول بكشه فيوز مركزي بدجوري ميزنه بيرون!!

______________________________________________________

 

بوسه تنها تصادفي است كه پليس راه ندارد. درياي غم تنها دريايي است كه ساحل ندارد. قلب تنها چيزي است كه شكستنش صدا ندارد. عاشقي تنها دردي است كه درمان ندارد.

______________________________________________________

 

وقتي دل تنها كالائيست كه خدا شكسته ي آن را مي خرد پس چرا من به دست كسي كه دلم را شكست بوسه نزنم؟!

______________________________________________________

 

پرنده را دوست دارم اما نه تو قفس بوسه را دوست دارم اما نه تو هوس .....اما .........تو رو دوست دارم تا آخرين نفس.

______________________________________________________

 

1 نگاه = 1 لبخند/ 1 لبخند = 1 ملاقات/ 1 ملاقات = 1 پيشنهاد/ 1 پيشنهاد = 1 بوسه/ 1 بوسه = 1 ازدواج/ 1 ازدواج = 1111111111111 تا مشكل 

 

______________________________________________________

 

مورچه و يك زرافه باهم ازدواج مي كنند شب عروسي مورچه گم مي شه بعد از يك هفته پيداش مي شه بعد زرافه بهش مي گه اين همه مدت كجا بودي مورچه مي گه :تو راه بودم كه بيام بوست كنم.

 

______________________________________________________

 

گر نرخ بوسه را لب جانان به جان كند، حاشا كه مشتري سر مويي زيان كند! (البته بستگي به جانانش داره!)

 

 

______________________________________________________

 

اس ام اسی نداشتم ، چون که دوستت می داشتم ، یه بوس برات گذاشتم

 

______________________________________________________

 

بوس
B.O.O.O.O.S
BuuuuuuS
b.O.O.O.O.s
BüüüüüüS
B000000S
bUuUuUuUus
BooooooooS
bo.Oo.Oo.Oo.s
B.......oOo.....S
BoossS
تنوع از ما ,انتخاب از شما

 

______________________________________________________

 

بوس...
بوس...
بوس...
...
...
...
...
از رو نریا! همین طور بیا پایین!

برچسب ها اس ام اس بوسه , SMS بوسه , دانلود اس ام اس بوسه , اس ام اس جديد بوسه , تازه ترين اس ام اس بوسه , اس ام اس مناسبت بوسه , سئس بوسه , دانلود بوسه , دانلود کتاب بوسه , دانلود کتاب موبايل بوسه , دانلود کتاب هاي بوسه , دانلود برنامه اس ام اس بوسه , اس ام اس عاشقانه , SMS عاشقانه , دانلود اس ام اس عاشقانه , اس ام اس جديد عاشقانه , تازه ترين اس ام اس عاشقانه , اس ام اس مناسبت عاشقانه , سئس عاشقانه , دانلود عاشقانه , دانلود کتاب عاشقانه , دانلود کتاب موبايل عاشقانه , دانلود کتاب هاي عاشقانه , دانلود برنامه اس ام اس عاشقانه , اس ام اس عاشقانه بوسه , SMS عاشقانه بوسه , دانلود اس ام اس عاشقانه بوسه , اس ام اس جديد عاشقانه بوسه , تازه ترين اس ام اس عاشقانه بوسه , اس ام اس مناسبت عاشقانه بوسه , سئس عاشقانه بوسه , دانلود عاشقانه بوسه , دانلود کتاب عاشقانه بوسه , دانلود کتاب موبايل عاشقانه بوسه , دانلود کتاب هاي عاشقانه بوسه , دانلود برنامه اس ام اس عاشقانه بوسه ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 468
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 168
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 371
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 1,314
  • باردید دیروز : 90
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,959
  • بازدید ماه : 1,959
  • بازدید سال : 28,292
  • بازدید کلی : 770,775