loading...
فـــــــرد اس ام اس | عاشقانه،فلسفی،سرکاری،تبریک،تسلیت
Meysam Kasiri بازدید : 225 جمعه 1391/05/27 نظرات (0)

خدا: بنده ی من نماز شب بخوان و آن یازده رکعت است.

بنده: خدایا ! خسته ام! نمی توانم.

 

خدا: بنده ی من، دو رکعت نماز شفع و یک رکعت نماز وتر بخوان.

بنده: خدایا ! خسته ام برایم مشکل است نیمه شب بیدار شوم…

 

خدا: بنده ی من فقط یک رکعت نماز وتر بخوان

بنده: خدایا ! امروز خیلی خسته ام! آیا راه دیگری ندارد؟

 

خدا: بنده ی من قبل از خواب وضو بگیر و رو به آسمان کن و بگو یا الله

بنده: خدایا!من در رختخواب هستم اگر بلند شوم خواب از سرم می پرد!

 

خدا: بنده ی من همانجا که دراز کشیده ای تیمم کن و بگو یا الله

بنده: خدایا هوا سرد است!نمی توانم دستانم را از زیر پتو در بیاورم

 

خدا: بنده ی من در دلت بگو یا الله ما نماز شب برایت حساب می کنیم

بنده اعتنایی نمی کند و می خوابد

 

خدا: ملائکه ی من! ببینید من آنقدر ساده گرفته ام اما او خوابیده است چیزی به اذان صبح نمانده

او را بیدار کنید دلم برایش تنگ شده است امشب با من حرف نزده

ملائکه: خداوندا! دوباره او را بیدار کردیم ،اما باز خوابید

 

خدا: ملائکه ی من در گوشش بگویید پروردگارت منتظر توست

ملائکه: پروردگارا! باز هم بیدار نمی شود!

 

خدا: اذان صبح را می گویند هنگام طلوع آفتاب است ای بنده ی من بیدار شو نماز صبحت قضا می شود خورشید از مشرق سر بر می آورد

ملائکه:خداوندا نمی خواهی با او قهر کنی؟

 

خدا: او جز من کسی را نداردشاید توبه کرد

بنده ی من تو به هنگامی که به نماز می ایستی من آنچنان گوش فرا میدهم

که انگار همین یک بنده را دارم و تو چنان غافلی که گویا صد ها خدا داری !

برچسب ها اس ام اس داستان , SMS داستان , دانلود اس ام اس داستان , اس ام اس جديد داستان , تازه ترين اس ام اس داستان , اس ام اس مناسبت داستان , سئس داستان , دانلود داستان , دانلود کتاب داستان , دانلود کتاب موبايل داستان , دانلود کتاب هاي داستان , دانلود برنامه اس ام اس داستان , اخبار داستان , خبر داستان , دانلود جديد ترين اخبار داستان , اخبار جديد داستان , بهترين اخبار داستان , سايت اخبار داستان , خبر هاي داستان , خبر جديد درباره داستان , خبر داستان , خبر توپ داستان , خبر تازه داستان , خبر واقعي داستان , آخرين اخبار داستان , آخرين خبر داستان , آخرين خبر درباره داستان , واقعه داستان , خبر تلخ داستان , خبر خوش داستان , خبر خنده دار داستان , خبر ناراحت کننده داستان , خبر داغ داستان , خبر هاي اين ماه داستان , خبر هاي امروز داستان , درباره خبر داستان , اس ام اس آمرزنده , SMS آمرزنده , دانلود اس ام اس آمرزنده , اس ام اس جديد آمرزنده , تازه ترين اس ام اس آمرزنده , اس ام اس مناسبت آمرزنده , سئس آمرزنده , دانلود آمرزنده , دانلود کتاب آمرزنده , دانلود کتاب موبايل آمرزنده , دانلود کتاب هاي آمرزنده , دانلود برنامه اس ام اس آمرزنده , اخبار آمرزنده , خبر آمرزنده , دانلود جديد ترين اخبار آمرزنده , اخبار جديد آمرزنده , بهترين اخبار آمرزنده , سايت اخبار آمرزنده , خبر هاي آمرزنده , خبر جديد درباره آمرزنده , خبر آمرزنده , خبر توپ آمرزنده , خبر تازه آمرزنده , خبر واقعي آمرزنده , آخرين اخبار آمرزنده , آخرين خبر آمرزنده , آخرين خبر درباره آمرزنده , واقعه آمرزنده , خبر تلخ آمرزنده , خبر خوش آمرزنده , خبر خنده دار آمرزنده , خبر ناراحت کننده آمرزنده , خبر داغ آمرزنده , خبر هاي اين ماه آمرزنده , خبر هاي امروز آمرزنده , درباره خبر آمرزنده , اس ام اس داستان آمرزنده , SMS داستان آمرزنده , دانلود اس ام اس داستان آمرزنده , اس ام اس جديد داستان آمرزنده , تازه ترين اس ام اس داستان آمرزنده , اس ام اس مناسبت داستان آمرزنده , سئس داستان آمرزنده , دانلود داستان آمرزنده , دانلود کتاب داستان آمرزنده , دانلود کتاب موبايل داستان آمرزنده , دانلود کتاب هاي داستان آمرزنده , دانلود برنامه اس ام اس داستان آمرزنده , اخبار داستان آمرزنده , خبر داستان آمرزنده , دانلود جديد ترين اخبار داستان آمرزنده , اخبار جديد داستان آمرزنده , بهترين اخبار داستان آمرزنده , سايت اخبار داستان آمرزنده , خبر هاي داستان آمرزنده , خبر جديد درباره داستان آمرزنده , خبر داستان آمرزنده , خبر توپ داستان آمرزنده , خبر تازه داستان آمرزنده , خبر واقعي داستان آمرزنده , آخرين اخبار داستان آمرزنده , آخرين خبر داستان آمرزنده , آخرين خبر درباره داستان آمرزنده , واقعه داستان آمرزنده , خبر تلخ داستان آمرزنده , خبر خوش داستان آمرزنده , خبر خنده دار داستان آمرزنده , خبر ناراحت کننده داستان آمرزنده , خبر داغ داستان آمرزنده , خبر هاي اين ماه داستان آمرزنده , خبر هاي امروز داستان آمرزنده , درباره خبر داستان آمرزنده ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 468
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 184
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 253
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 444
  • باردید دیروز : 90
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,089
  • بازدید ماه : 1,089
  • بازدید سال : 27,422
  • بازدید کلی : 769,905