loading...
فـــــــرد اس ام اس | عاشقانه،فلسفی،سرکاری،تبریک،تسلیت
Meysam Kasiri بازدید : 207 جمعه 1391/06/24 نظرات (0)

نيمه شب پريشب گشتم دچار کابوس
ديدم به خواب حافظ توي صف اتوبوس
گفتم: سلام حافظ  گفتا : عليک جانم
گفتم: کجا روي؟ گفت والله خود ندانم
گفتم : بگير فالي گفتا نمانده حالي

گفتم: چگونه اي؟ گفت: در بند بي خيالي
گفتم که تازه تازه شعر و غزل چه داري؟
گفتا که مي سرايم شعر سپيدباري
گفتم: ز دولت عشق، گفتا: کودتا شد
گفتم: رقيب، گفتا: کله پا شد
گفتم: کجاست ليلي؟ مشغول دلربايي؟
گفتا: شده ستاره در فيلم سينمايي
گفتم: بگو، ز خالش، آن خال آتش افروز؟
گفتا: عمل نموده، ديروز يا پريروز
گفتم: بگو ز مويش، گفتا که مش نموده
گفتم: بگو، ز يارش، گفتا ولش نموده
گفتم: چرا؟ چگونه؟ عاقل شده است مجنون؟
گفتا: شديد گشته معتاد گرد و افيون
گفتم: کجاست جمشيد؟ جام جهان نمايش؟
گفتا: خريده قسطي تلويزيون به جايش
گفتم: بگو، ز ساقي حالا شده چه کاره؟
گفتا: شدست منشي در دفتر اداره
گفتم: بگو؛ ز زاهد آن رهنماي منزل
گفتا: که دست خود را بردار از سر دل
گفتم: ز ساربان گو با کاروان غم ها
گفتا: آژانس دارد با تور دور دنيا
گفتم: بگو، ز محمل يا از کجاوه يادي
گفتا: پژو، دوو، بنز يا گلف نوک مدادي
گفتم که قاصدت کو آن باد صبح شرقي
گفتا که جاي خود را داده به فاکس برقي
گفتم: بيا ز هدهد جوييم راه چاره
گفتا: به جاي هدهد ديش است و ماهواره
گفتم: سلام ما را باد صبا کجا برد؟
گفتا: به پست داده، آورد يا نياورد؟
گفتم: بگو ز مُشکٍ آهوي دشتِ زنگي
گفتم: سراغ داري ميخانه اي حسابي؟
گفتا: آنچه بود از دَم گشته چلو کبابي
گفتم: بيا دو تايي لب تر کنيم پنهان
گفتا: نمي هراسي از چوب پاسبانان؟
گفتم شراب نابي تو دست و پا نداري؟
گفتا که جاش دارم وافور با نگاري
گفتم: بلند بوده موي تو آن زمان ها
گفتا : به حبس بودم اَز ته زدند آن ها
گفتم: شما و زندان؟ حافظ ما رو گرفتي؟
گفتا: نديده بودم هالو به اين خرفتي

برچسب ها اس ام اس شعر خنده دار , SMS شعر خنده دار , دانلود اس ام اس شعر خنده دار , اس ام اس جديد شعر خنده دار , تازه ترين اس ام اس شعر خنده دار , اس ام اس مناسبت شعر خنده دار , سئس شعر خنده دار , دانلود شعر خنده دار , دانلود کتاب شعر خنده دار , دانلود کتاب موبايل شعر خنده دار , دانلود کتاب هاي شعر خنده دار , دانلود برنامه اس ام اس شعر خنده دار , اخبار شعر خنده دار , خبر شعر خنده دار , دانلود جديد ترين اخبار شعر خنده دار , اخبار جديد شعر خنده دار , بهترين اخبار شعر خنده دار , سايت اخبار شعر خنده دار , خبر هاي شعر خنده دار , خبر جديد درباره شعر خنده دار , خبر شعر خنده دار , خبر توپ شعر خنده دار , خبر تازه شعر خنده دار , خبر واقعي شعر خنده دار , آخرين اخبار شعر خنده دار , آخرين خبر شعر خنده دار , آخرين خبر درباره شعر خنده دار , واقعه شعر خنده دار , خبر تلخ شعر خنده دار , خبر خوش شعر خنده دار , خبر خنده دار شعر خنده دار , خبر ناراحت کننده شعر خنده دار , خبر داغ شعر خنده دار , خبر هاي اين ماه شعر خنده دار , خبر هاي امروز شعر خنده دار , درباره خبر شعر خنده دار ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 468
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 153
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 384
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 1,556
  • باردید دیروز : 90
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,201
  • بازدید ماه : 2,201
  • بازدید سال : 28,534
  • بازدید کلی : 771,017