loading...
فـــــــرد اس ام اس | عاشقانه،فلسفی،سرکاری،تبریک،تسلیت
Meysam Kasiri بازدید : 227 یکشنبه 1391/06/05 نظرات (0)

 

آخرین ورژن دعای آخرترم برای حل مشکلات:
الهی! باخاطری خسته، دل به کَرم تو بسته
دست از اساتید شسته و در انتظار نمرات نشسته ام.
پاس شوند کریمی
پاس نشوند حکیمی
نیفتم شاکرم، بیفتم صابرم
الهی شهریه ها بالاست که میدانی ، وجیبم خالیست که میبینی
نه پای گریز از امتحان دارم ونه زبان ستیز با استاد

.

.

.

ساعت 8 صبح
من :)
برگه :)
ساعت 8.15
من :)
برگه :|
ساعت 8.30
من :)
برگه :o
آخر امتحان
من :|
برگه =))

.

.

.

تنها امیدم اینه که برف بیاد،امتحانای فردا لغو بشه!
نخندین ! والا جدی میگم! تنها امیدمه ..!
خدايا اميد هيچ كسي رو نا اميد نكن :(

.

.

.

واقعا ادم امتحاناش تمام میشه ..... احساس میکنه دوباره متولد شده......من که همچین احساسی دارم ...... شما رو نمیدونم...!!!؟؟؟:)

.

.

.

دیروز امتحانام تموم شد از دیروز تا حالا سرعت اینترنت افتضاح، برنامه های تلویزون چرت، نه ورزش حال میده نه سیگار، هیچکی پایه بیرون رفتن نیست.
من یکی که موندم عجب دنیای عجیبیه

.

.

.

همین الان حس درس خوندن بهم دست داد، سریع بسم الله گفتم و صدقه دادم خدا رو شکر برطرف شد!

 

.

.

.

یکی از دردناکترین لحظه های زندگی اینه که وقتی داری امتحان میدی
بغل دستی هات از ماشین حساب استفاده کنن
و تو ندونی واسه چی دارن از این ماشین حساب استفاده میکنن

.

.

.

یه زمان از امتحانات که بر میگشتیم ، مامانمون میپرسید : چند میشی ؟؟؟
با صدای بلند داد می زدیم ۲۰ !
یادش گرامی باد !
۱ دقیقه سکوت لطفا !!

.

.

.

در کوچه های درس ره سپاریم هنوز**این راه دراز میسپاریم هنوز**از اول ثبت نام سالها می گذرد**ما واحد پاس نکرده داریم هنوز!

.

.

.

ما دانشجوهای واقعی وقتی چیزی نمیفهمیم از بغل دستی میپرسیم: تو چیزی میفهمی؟ اونم میگه نه و ما به خود می بالیم و خوشحال از اینکه تنها نیستیم و همگی نمیفهمیم

.

.

.

کلاس نه گذاشتنیه و نه داشتنی …
کلاس پیچوندنیه … !!!

.

.

.

90% وقت درس خوندن من هنگام نیگا کردن به این که "چقد مونده جزوه تموم شه" تلف میشه...

.

.

.

با تقلب بسي اميد است*****بي تقلب برگه سفيد است


.

.

.

اون تفریحاتی که تو فرجه ی امتحان ها به ذهنم میرسه
تو تابستون به ذهنم نمیرسه! یه همچین وضعیتی داریم الان !!

.

.

.

عزیزم! اشکال نداره... خودشو اذیت نکنه...

با این که هیجی نخوندی و توی کلاسا هم نبودی، ولي 20 میشی...
شب امتحانه ، بگیر بخواب قربونت برم!

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 468
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 166
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 323
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 772
  • باردید دیروز : 90
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,417
  • بازدید ماه : 1,417
  • بازدید سال : 27,750
  • بازدید کلی : 770,233