loading...
فـــــــرد اس ام اس | عاشقانه،فلسفی،سرکاری،تبریک،تسلیت
Meysam Kasiri بازدید : 237 پنجشنبه 1391/06/02 نظرات (0)

هرکس به طريقي دل ما مي شکند
اما تو خيلي خلاقيت به خرج دادي
آورين ...آورين

______________________________________________________

 


يه قرار بذار همديگه رو نبينيم!

______________________________________________________


زندگي مثل يه بسته آدامس مي‌مونه. هنوز نفهميدم چرا !

______________________________________________________

 


نگاه عاشقانه ات ؛ وقتي که قهر مي کني .
.
.
.
مثل پيدا کردن دو هزار توماني توي جيب پُشت شلوار لي قديمي می مونه!
ممکنه اون بهت بگه: «بذار به دردِ خودم بميرم»
اما تو نذار بميره
شعور داشته باش

______________________________________________________

 


کسي با ما سر ياري ندارد
دلي سوداي دلداري ندارد
شنيدم ليلي و مجنون وليکن
دل من قصد علافي ندارد

______________________________________________________


از مکافات عمل غافل مباش !
قبل خوابيدن برو کامل بشاش !

______________________________________________________


“بسي رنج بردم در اين سال سي”نشد خر براي عروسي، کسي! 

______________________________________________________

 


امروز،روز خروج افغانيها از ايرانه.يه وقت بي خبر نزاري بري؟! 

______________________________________________________

 


زياد از ته دل حرف نزنيد؛ ته دل نزديک روده است؛ حرفهاتون بو دار ميشه

______________________________________________________


اگر کسي بهِت گفت دوست دارم بگو خُب بريم سر اصل مطلب !!!

______________________________________________________

 


سلام خوبي ؟ خيلي دلم برات تنگ شده
آنقدر که از دوريت ميخوام گريه کنم
اما وقتي قيافت يادم مياد خندم ميگيره !

ممکنه اون بهت بگه: «بذار به دردِ خودم بميرم»
اما تو نذار بميره
شعور داشته باش

______________________________________________________


کسي با ما سر ياري ندارد
دلي سوداي دلداري ندارد
شنيدم ليلي و مجنون وليکن
دل من قصد علافي ندارد

______________________________________________________

 


از مکافات عمل غافل مباش !
قبل خوابيدن برو کامل بشاش !

______________________________________________________

 


“بسي رنج بردم در اين سال سي”نشد خر براي عروسي، کسي! 

______________________________________________________

 


امروز،روز خروج افغانيها از ايرانه.يه وقت بي خبر نزاري بري؟! 

______________________________________________________


زياد از ته دل حرف نزنيد؛ ته دل نزديک روده است؛ حرفهاتون بو دار ميشه

______________________________________________________

 


اگر کسي بهِت گفت دوست دارم بگو خُب بريم سر اصل مطلب !!!

______________________________________________________

 


سلام خوبي ؟ خيلي دلم برات تنگ شده
آنقدر که از دوريت ميخوام گريه کنم
اما وقتي قيافت يادم مياد خندم ميگيره !

______________________________________________________

 


آقا جدي اين عربا چ ندارن چطوري عطسه مي‌کنن؟

ممکنه اون بهت بگه: «بذار به دردِ خودم بميرم»
اما تو نذار بميره
شعور داشته باش

 

______________________________________________________

کسي با ما سر ياري ندارد
دلي سوداي دلداري ندارد
شنيدم ليلي و مجنون وليکن
دل من قصد علافي ندارد

______________________________________________________


از مکافات عمل غافل مباش !
قبل خوابيدن برو کامل بشاش !

______________________________________________________

 


“بسي رنج بردم در اين سال سي”نشد خر براي عروسي، کسي! 

______________________________________________________

 


امروز،روز خروج افغانيها از ايرانه.يه وقت بي خبر نزاري بري؟! 

______________________________________________________


زياد از ته دل حرف نزنيد؛ ته دل نزديک روده است؛ حرفهاتون بو دار ميشه

______________________________________________________


اگر کسي بهِت گفت دوست دارم بگو خُب بريم سر اصل مطلب !!!

______________________________________________________

 


سلام خوبي ؟ خيلي دلم برات تنگ شده
آنقدر که از دوريت ميخوام گريه کنم
اما وقتي قيافت يادم مياد خندم ميگيره !

______________________________________________________

 


آقا جدي اين عربا چ ندارن چطوري عطسه مي‌کنن؟

______________________________________________________

 


اي کساني که ايمان آورده ايد
به خدا راضي به زحمت نبوديما!
بچه ها رو ميفرستاديم بيان بگيرن.

 


اي کساني که ايمان آورده ايد
به خدا راضي به زحمت نبوديما!
بچه ها رو ميفرستاديم بيان بگيرن.

آقا جدي اين عربا چ ندارن چطوري عطسه مي‌کنن؟

______________________________________________________


اي کساني که ايمان آورده ايد
به خدا راضي به زحمت نبوديما!
بچه ها رو ميفرستاديم بيان بگيرن.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 468
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 159
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 382
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 1,528
  • باردید دیروز : 90
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,173
  • بازدید ماه : 2,173
  • بازدید سال : 28,506
  • بازدید کلی : 770,989