loading...
فـــــــرد اس ام اس | عاشقانه،فلسفی،سرکاری،تبریک،تسلیت
Meysam Kasiri بازدید : 205 جمعه 1391/06/03 نظرات (0)

 آب نریختـــــم که برگردی
آب ریختـــــم تـــا پاک شود
هر چه رد پای توست …..از زنـــدگی ام…!

 

.
.
.

زیر باران راه می روم
آغشته میشوم به بودن...!!!
باران هم طعم لبهای تو را می دهد...!!!
.
.
.
همیشه یكی هست كه درد دلت رو بهش بگی
ولی...
وای از اون روزی كه همون بشه درد دلت!!!
.
.
.
دلِ سبــــــزم را گـره زد ...... و رفت تا بـــــــه آرزوهـــایش برسـد ....!
من فقط یک واسطه بودم !
دل را خدا داد و تو هم بردی
.
.
.
از خوبان بیشتر میترسم
روزی تو،
خوب من بودی
.
.
.
 خریدار ندارد ...
دلی کـــه برایت " لک " زدہ است !.!.!
.
.
.
 آب نریختـــــم که برگردی
آب ریختـــــم تـــا پاک شود
هر چه رد پای توست …..از زنـــدگی ام…!
.
.
.
سـرم درد مـیـکـنـد بـرای عـاشـقـی . . .بـا طـعـم ِ تـ ـو ! . . .
.
.
.
عــاشقــانه هــایی که برایتــــ مینویسم
مثل آن چــای هایی هستند کــه خــورده نمیشونـد !
یــخ میــکنند و بــاید دور ریخت !
فنجانتــــ را بده دوبـــاره پر کنمـــــ
 من زیاد اهل چای نیستم
مرا به یک آغوش گـــ ـــ ـــرم میهمان کن
.
.
.
دل من
پشت سرت
کاسه آبی شد و ریخت...
کی شود
پیش روی تو
اسپند شوم؟!؟
.
.
.
گــــــــر تو بخواهی
دور می ایســـــتم
چون آخرین چـــــــراغ خیابان
امـــــــــــا روشـــــــــن

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 468
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 179
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 248
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 422
  • باردید دیروز : 90
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,067
  • بازدید ماه : 1,067
  • بازدید سال : 27,400
  • بازدید کلی : 769,883