loading...
فـــــــرد اس ام اس | عاشقانه،فلسفی،سرکاری،تبریک،تسلیت
Meysam Kasiri بازدید : 249 پنجشنبه 1391/06/02 نظرات (0)


برگرد...يادت را جا گذاشتي نمي‌ خواهم عمري به اين اميد باشم كه براي بردنش برمي ‌گردي

______________________________________________________



من را تو ببخش چشم من کور !
دستم برود به زير ساطور !
تقصير دلم نبود دزدي
چشم تو سياه بود و مغرور!

______________________________________________________



با آنکه انتقام از دشمن حرام نيست...در عفو لذتي است که در انتقام نيست

______________________________________________________


گرچه سكوت بلندترين فرياد عالم است
ولي گوشم ديگر طاقت فريادهاي تو را ندارد
كمي با من حرف بزن...لتنگ تو امروز شدم تا فردا...
فردا شد و باز هم تو گفتي فردا...
امروز دلم مانده و يه دنيا حرف...
يک هيچ به نفع دل تو تا فردا!!!

______________________________________________________



چيزيم نيست خرد و خميرم فقط همين
کم مانده است بي تو بميرم فقط همين
از هرچه هست و نيست گذشتم ولي هنوز
در عمق چشمهاي تو گيرم فقط همين

______________________________________________________



با تو از عشق ميگفتم
از پشيماني
و از اينكه فرصتي دوباره هست يا نه ؟!...
در جواب صدايي بي وقفه مي گفت:
"دستگاه مشترك مورد نظر خاموش مي باشد!!!"

______________________________________________________



دلبرکم چيزي بگو به من که از گريه پرم
به من که بي صداي تو از شب شکست مي خورم
دلبرکم جيزي بگو به من که گرم هق هق ام
به من که آخرينه ي اواره هاي عاشقم
چيزي بگو که آينه خسته نشه از بي کسي
غزل بشن ترانه هام نه هق هق دلواپسي

______________________________________________________



هنوز عشق تو اميد بخش جان من است
خوشا غمي که ازو شادي جهان من است
چه شکر گويمت اي هستي يگانه ي عشق
که سوز سينه ي خورشيد در زبان من است
اگر چه فرصت عمرم ز دست رفت بيا
که همچنان به رهت چشم خون فشان من است

______________________________________________________


تو که تنها کسي هستي که جان را در تو مي جويم
نمي دانم چه خواهد شد اسيرم در دو راهي ها
غرورم يکطرف ماند و دل ديوانه ام اينجا
چه مي شد بشکنم روزي غرور جنس سنگي را
بگويم عاشقت هستم بمان با من تو اي زيبا

______________________________________________________


از اين همه احساس
يک عالمه حسرت به من دادي
و خود
در بي نگاهي يک آينه
پنهان شدي
مي داني چرا
قاصدک را دوست دارم؟
چون نه از تو
بلکه از اميد آمدنت
خبر مي آورد

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 468
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 32
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 75
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 99
  • باردید دیروز : 125
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 378
  • بازدید ماه : 378
  • بازدید سال : 26,711
  • بازدید کلی : 769,194