loading...
فـــــــرد اس ام اس | عاشقانه،فلسفی،سرکاری،تبریک،تسلیت
Meysam Kasiri بازدید : 236 جمعه 1391/06/10 نظرات (0)

 

ستاره آسمان من

من در چشم تو کتاب زندگي را ميخوانم

و هر بار که مژه هاي تو به هم مي خورد

يک صحفه از اين زندگي را براي من ورق ميزند

سالروز يكي شدنمان مبارك

 

اس ام اس بوسه

 

با آمدن تو بهترین و زیبا ترین لحظات وارد کلبه

خوشبختیمان شد ، تو را از خدایی خواستم که به رحمت

بی کرانش ایمان دارم پس برایم بمان و بدان که تا

بی نهایت عاشقانه دوستت دارم

سالگرد ازدواجمان را به تو تبریک میگویم

 

اس ام اس بوسه

 

 

با تو بودن برايم بهترين لحظات زندگي است

ومن وجود پر مهر و سرشار از عشق تو

را در كاشانه قلبم به وضوح ميبينم

ومي دانم با تو ميشود به خدا رسيد

سالگرد ازدواجمان مبارك بر هر دومان

 

اس ام اس بوسه

 

تبریک دست خالی مرا با سخاوت بی حدت بپذیر .

سالگرد ازدواجمون مبارک باد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 468
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 179
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 262
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 474
  • باردید دیروز : 90
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,119
  • بازدید ماه : 1,119
  • بازدید سال : 27,452
  • بازدید کلی : 769,935