loading...
فـــــــرد اس ام اس | عاشقانه،فلسفی،سرکاری،تبریک،تسلیت
Meysam Kasiri بازدید : 226 سه شنبه 1391/06/07 نظرات (0)

 

سرنوشت تو متنی است که اگر ندانی دست های نویسندگان، اگر بدانی ، خود می توانی نوشت!!!

 

*********** *************


مُردن آن نیست که در سینه ی خاک دفن شوم!!!
مُردن آن است که از خاطر تو با همه ی خاطره ها محو شوم!!!

 

*********** *************


مردن و گم شدن از ماست نه از فاصله ها! دل از اینهاست که تنهاست نه از فاصله ها!

 

*********** *************


در کنج دلم جز تو کسی خانه ندارد!!!

 

*********** *************


نبوده…نیست… نخواهد بود… هیچکس عزیزتر از تو برای من…

 

*********** *************


دلتنگی یک معجزه است معجزه ای که به قلب ها فرصت به یاد هم بودن میدهد.

 

*********** *************


باران بهانه بود تا زیر چتر من تا انتهای کوچه بیایی! کاش نه کوچه انتهایی داشت ونه باران بند می آمد!

 

*********** *************


جا برایِ منِ گنجشک زیاد است اما، به درختان خیابانِ تو عادت کردم!!!

 

*********** *************


احترام خیلی چیز خارق العاده ای نیست !!! احترام یعنی اون خود عوضیت رو یهو رو نکنی!!!

 

*********** *************


ارزش بعضیا اندازه اشکه که از چشمات بیفتن، نه اندازه نبض که اگه نباشن نباشی.!!!

 

*********** *************

 


آنقدر پیش این و آن از خوبی های نداشته اش گفتم که… وقتی سراغش را میگیرند،شرم دارم بگویم تنهایم گذاشت…


 

*********** *************


تو که با هر سیب کرم خورده ای… وسوسه می شوی… بـــــــــرو.. تو از بهشت قــــلب من رانده شده ای… در بهشت ماندن، لایق هر کس نیست!!!


 

*********** *************


خنده بر لب میزنم تا کس نداند راز دل، ورنه این دنیا که ما دیدیم خندیدن نداشت!


 

*********** *************


من تنهام، ولی تنها من نیستم!


 

*********** *************


رویاهایت رنگ و بویی ندارد
زندگیت را خواب میبینی یا خواب را زندگی میکنی؟
آبی به صورتت بزن
آنگاه از عشق حرف بزن…


 

*********** *************


اگر آنچه باید نیستی چه فرقی میکند که کیستی!!!
 

 

*********** *************


دوستت دارم تکیه کلام توبود…ومن… بی جهت به آن تکیه کرده بودم…!!!



 

*********** *************


گدا شدن به در خانه ی دوست قصد فقط دیدن اوست وگرنه نان شب را هر گدایی دارد


 

*********** *************


اگه نسیمی شانه هایت را نوازش کرد، بدان آن هوای دل من است که به یادت می وزد.


 

*********** *************


دستهایم را باز نگاه داشته ام تا تو را در آغوش گیرم، غافل از آنم که تو مرا مترسک میپتداری!


 

*********** *************


بس که دیوار دلم کوتاه است . هرکه از کوچه ی تنهایی من می گذرد ، به هوای هوسی هم که شده . سرکی می کشدو می گذرد


 

*********** *************


ومن دراستانه نگاه تو خودم را وخودم را باختم بی انکه تو بدانی وچه ساده وحقیرانه به چشمانت نگرستم شاید راز نگاه گنگم را بفهمی اما افسوس…


 

*********** *************


دیشب تو فکرت بودم که یه قطره اشک از چشام جاری شد از اشک پرسیدم چرا اومدی؟ گفت:چون یکی تو چشاته که دیگه جای من نیست!!!


 

*********** *************


بند نمی آید دوست داشتنت ! مثل آنکه شاهرگ احساسم را بریده باشی


 

*********** *************

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 468
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 174
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 360
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 1,082
  • باردید دیروز : 90
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,727
  • بازدید ماه : 1,727
  • بازدید سال : 28,060
  • بازدید کلی : 770,543