loading...
فـــــــرد اس ام اس | عاشقانه،فلسفی،سرکاری،تبریک،تسلیت
Meysam Kasiri بازدید : 228 سه شنبه 1391/06/14 نظرات (0)

 

اگه یه خودکار داشتی که فقط اندازه ی نوشتن یک جمله جوهر داشت باهاش چی مینوشتی؟

خدایا دوست دارم

 

اس ام اس بوسه



همیشه واسه گلی خاک گلدون باش که اگه به آسمون هم رسید یادش باشه ریشش کجاست
 

اس ام اس بوسه



سقف آرزوهایت را تا جائی بالا ببر که بتوانی چراغی به آن نصب کنی
 

اس ام اس بوسه



نماز وقت خداست انرا به دیگران ندهیم
 

اس ام اس بوسه



نگاه ما به زندگی و کردار ما تعیین کننده ی حوادثی است که بر ما می گذرد
 

اس ام اس بوسه



احترام، همان عشق است در تنپوشی ساده
 

اس ام اس بوسه



آدمی ساخته ی افکار خویش است فردا همان خواهی شد که امروز بدان فکر می کنی
 

اس ام اس بوسه



کعبه را گفتم تو از خاکی منم خاک، چرا باید به دور تو بگردم ؟ ندا آمد تو با پا آمدی باید بگردی، برو با دل بیا، تا من بگردم
 

اس ام اس بوسه



آدمها چه راحت با جابجایی یک نقطه از خدا جدا میشوند
 

اس ام اس بوسه



هیچ انسانی دوست ندارد بمیرد ، اما همه آنها دوست دارند به بهشت بروند، اما ای انسانها، برای رفتن به بهشت ، اول باید مرد
 

اس ام اس بوسه



کاغذ سفید را هر چه قدر هم که تمیز و زیبا باشد کسی قاب نمی گیرد ، برای ماندگاری در ذهن ها باید حرفی برای گفتن داشت
 

اس ام اس بوسه



خدایا من اگر بد کنم تورا بنده دیگر بسیار است تو اگر با من مدارا نکنی مرا خدایی دیگر کجاست؟
 

اس ام اس بوسه



بیهوده متاز که مقصد خاک است
 

اس ام اس بوسه



خدایا ، من در کلبه فقیرانه خود چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری!

من تویی دارم ولی تو خودی نداری

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 468
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 180
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 284
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 562
  • باردید دیروز : 90
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,207
  • بازدید ماه : 1,207
  • بازدید سال : 27,540
  • بازدید کلی : 770,023